آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

عاقبت حرکت جنجالی/ بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی احضار شد

کمیته انضباطی از دعوت بازیکن پرسپولیس جهت ادای پاره ای از توضیحات خبر داد. به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی…

آب پاکی کی روش روی دست فرهاد مجیدی، نوری و خلعتبری



اخبار,اخبار ورزشی , سرمربی تیم ملی

سرمربی تیم ملی گفت: «برنامه مان این است که مقابل شیلی و سوئد 2 بازی دوستانه انجام دهیم. فقط منتظر تایید هستیم تا در 2 دیدار شرکت کنیم.»

 کارلوس کی روش بعد از ورود به ایران درباره مرخصی طولانی مدتش اظهار داشت: «دقیقا من به صورت روزانه از اتفاقات فوتبال ایران مطلع بودم. به خصوص از وضعیت بازیکنان ایران اطلاع داشتم. الان به صورت دقیق می دانم که چه اتفاقاتی در لیگ برتر و جای دیگر رخ داده است.»

وی ادامه داد: «خوشحالم که اردوهای تیم ملی بار دیگر آغاز می شود. برنامه مان این است که مقابل شیلی و سوئد 2 بازی دوستانه انجام دهیم. فقط منتظر تایید هستیم تا در 2 دیدار شرکت کنیم.»

سرمربی تیم ملی در این باره که به خاطر مشکلات مالی ممکن است این 2 دیدار لغو شود، تصریح کرد: «من هم شنیدم که به خاطر مسائل و مشکلات مالی که با آن مواجه هستیم و نتوانستیم پول را به حساب بریزیم اما این مشکل من نیست. نباید این فرصت را از دست بدهیم. به ویژه بازیکنان جوان ما نباید این بازی بین المللی را از دست بدهند. باید هر کاری کنیم که این اردو به موقع برگزار شود.»

وی درباره اینکه گفته می شود کی روش بعد از اردوی اتریش کنار می رود، تصریح کرد: «صحبت نکردن و اعلام نکردن هیچ نقطه نظری درباره این مساله بهتر است. نباید به این مساله دامن بزنیم.»

کی روش درباره اینکه اجازه سردار آزمون و جهانبخش را برای تیم امید ندادید، گفت: «من راجع به این صحبت ها چیز خاصی نمی دانم. تنها چیزی که می توانم بگویم این است که فدراسیون از من نقطه نظرم را خواست و من هم گفتم که این 2 بازیکن برای تیم بزرگسالان هستند و باید به ما در راه جام جهانی کمک کنند اما ظاهرا به دلیل زمان مشترکی که دیدارهای تیم امید و اردوی ما همزمان شده، این ترتیب اثر داده شده تا آنها به تیم امید بروند.»


سرمربی تیم ملی درباره حضور فرهاد مجیدی در کمیته فنی فدراسیون گفت: «من خبری از این مساله ندارم. او هم قرار نیست به کادر فنی ما اضافه شود.»

کی روش در خصوص میزبانی جام ملت های آسیا که گفته می شود به دلیل عدم حضور بانوان نمی تواند به ایران داده شود، افزود: «راجع به این مسائل صحبتی ندارم. به این سوال فقط AFC می تواند پاسخ بدهد و من نمی توانم به این جواب بدهم. چیزی که من می توانم به آن اشاره کنم این است که فوتبال یکسری قوانین دارد که برای حضور در بحث بین المللی باید آنرا رعایت کنید.»

وی در پاسخ به این سوال که حضور پورعلی گنجی در لیگ چین درست است، خاطرنشان کرد: «این ناراحت کننده است. وقتی بهترین بازیکن فوتبال ایران به لیگ چین می رود، این گویای خیلی از مسائل فوتبال ایران است. افرادی که این توصیه را به مرتضی کردند که به لیگ چین برود، به مسائل رشد او فکر نکردند و فقط به مسائل مالی و کوتاه فکر کرده اند.»

کی روش در خصوص اینکه محمد نوری و خلعتبری به تیم ملی دعوت نشده اند، افزود: «این افرادی که شما گفتید در لیست من نیستند.»

وی درباره اینکه امکانات مدنظر شما هنوز آماده نشده تا در جام جهانی بعدی شرکت کنید، گفت: «خیلی ساده بگویم که ما به چند چیز ساده نیاز داریم. ما اول از هر چیز نیاز به بازیکن داریم. بازیکنان با کیفیت که هم کیفیت لازم را داشته باشند و هم تجربه لازم را. تجهیزات و تسهیلاتی را لازم داریم تا بتوانیم وضعیت تیم فوتبال خود را توسعه بدهیم. در بخش سوم نیز احتیاج به مربیگری خوب داریم تا با مربیگری خوب بتوانیم بازیکنان خود را آماده کنیم. این 3 مورد را می خواهیم تا تیم را خوب تجهیز کنیم.»

سرمربی تیم ملی در خصوص جدال لفظی اش با ترابیان که باعث حضور او در ایران بوده است، تصریح کرد: «از جانب شخص بنده هیچ چالشی در این مساله وجود ندارد. چه ترابیان و چه هر شخص دیگری من مشکلی ندارم. طبق دستور العملی که من از رئیس فدراسیون دریافت کردم، کفاشیان درباره مسائل تیم ملی صحبت می کند. هر کسی بخواهند در مسائل تیم ملی دخالت کند، من وقتی دیدم کسی در این مساله دخالت کند، به او یادآور شدم که نباید در این موضوع دخالت کند تا اصول کاملا رعایت شود.»
اخبار ورزشی - کاپ

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------