کفاشیان: متاسفم!



اخبار,اخبار ورزشی , جام ملت های آسیا

رییس فدراسیون فوتبال ایران از اینکه ایران نتوانسته میزبانی جام‌ملت‌های آسیا 2019 را کسب کند ابراز تاسف کرد. او هم‌چنین گفت که بازی با شیلی هنوز قطعی نیست.

کفاشیان درباره میزبانی جام ملت‌های آسیا 2019 به امارات اظهار کرد: با توجه به بررسی‌های که شده بود جلسه هیات رییسه کنفدراسیون فوتبال آسیا در بحرین تشکیل شده و با توجه به اطلاعاتی که از قبل دو کشور ایران و امارات داده بودند و تسهیلاتی که اعلام کرده بودند و هم‌چنین بررسی‌های شرکت اسپانسرینگ AFC در نهایت تصمیم گرفته‌اند تا میزبانی این رقابت‌ها به امارات داده شود.

وی افزود: البته ما در نامه‌ای از مسئولان AFC خواسته ایم که اعلام کنند که چرا این میزبانی در نهایت به امارات تعلق گرفت و دلیل این انتخاب را به ما بگویند تا ما نقاط ضعف خودمان را بدانیم تا بتوانیم در آینده آنها را جبران کنیم.

کفاشیان تاکید کرد: من متاسف هستم که نتوانستیم میزبانی جام ملت‌های آسیا را برای ایران بگیریم. قطعا میزبانی رقابت‌ها می‌توانست باعث رشد و توسعه فوتبال ایران شود و ابزارها و امکانات لازم را برای فوتبال ایران فراهم کند، اما این یک واقعیت است که ابزارها و امکانات کشور امارات از نظر درآمدزایی و تبلیغات و حق پخش تلویزیونی بهتر و بیشتر از ایران است.

رییس فدراسیون فوتبال ایران همچنین با اشاره به اظهارات کارلوس کی‌روش در خصوص احتمال لغو دیدار دوستانه تیم ملی ایران با تیم ملی شیلی، گفت: هنوز بازی با شیلی قطعی نیست. ما درخواست کرده‌ایم که قرارداد را برای ما ارسال کنند و درباره‌ آن نظر دهیم. آمادگی این را داریم که این دیدار را برگزار کنیم. البته فدراسیون فوتبال از قبل به آژانسی که این بازی را برگزار می‌کند بدهی دارد و در تلاش هستیم که این بدهی را نیز پرداخت کنیم.

کفاشیان هم‌چنین در مورد احتمال برگزاری دیدار دوستانه با تیم ملی فوتبال ایتالیا نیز گفت: مسئولان ایتالیایی مبلغی در حدود یک تا یک و نیم میلیون دلار برای انجام این بازی درخواست کرده‌اند. در حال بررسی این موضوع هستیم که آیا می‌توانیم از محل درآمدزایی این دیدار هزینه این مسابقه را پرداخت کنیم یا خیر؟ که اگر بتوانیم چنین کاری را انجام دهیم قرارداد انجام این بازی نیز امضا خواهد شد و تیم ملی ایتالیا به ایران خواهد آمد تا بازی دوستانه‌ای را با این تیم برگزار کنیم. 

 

اخبار ورزشی - ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------