آخرین اخبار ورزشی

لیگ برتر انگلیس برابر چلسی ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

توپچی‌ها چلسی را به توپ بستند/ تثبیت صدرنشینی آرسنال

آرسنال در هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس برابر چلسی به یک پیروزی پرگل رسید. به گزارش ایرنا، تیم‌های آرسنال و چلسی از ساعت…

توهین رکیک به ظریف در صفحه اجتماعی‌اش!



اخبار,اخبار ورزشی ,فرهاد ظریف

فرهاد ظریف می‌گوید پس از بازی با شهرداری ارومیه عده‌ای در صفحه اجتماعی‌اش به او توهین کرده‌اند.

 لیبروی ملی‌پوش تیم میزان با اشاره به دیدار رفت مرحله پلی‌آف مقابل شهرداری ارومیه که در خانه حریف برگزار شد، ‌اظهار کرد: یکشنبه‌ای که گذشت، روز والیبالی تیم میزان نبود و با اینکه شانس پیروزی نیز داشتیم، اتفاقاتی افتاد که شکست خوردیم و این درحالی بود که پیروزی می‌توانست شرایط را برای ما بسیار آسان‌تر کند.

وی با بیان اینکه در دیدار رفت مقابل شهرداری ارومیه الفاظ و صحبت‌هایی در خصوص من زده شد ،‌اظهار کرد: من نمی‌دانم از سوی چه کسانی این موضوع برنامه‌ریزی شده بود ولی مشخص بود که از ابتدا عده‌ای بر روی من زوم کرده‌اند و لباس‌هایی که مشخص بود بین آن‌ها توزیع شده است به تن کرده بودند که شعارهایی همچون «ظریف یادت باشه علیزاده سرورته» روی آن‌ها نوشته شده بود.

ظریف تصریح کرد: این صحبت‌ها حق من نیست که از جان و دل برای تیم ملی و والیبال ایران مایه گذاشتم و تمام تلاش خود را کردم. متاسفانه بعد از دیدار نیز صفحه شخصی من و پیام‌هایی که به من ارسال می‌شد همگی شامل الفاظ رکیک و توهین بود.

لیبروی ملی‌پوش تیم میزان گفت: خیلی جالب است که این افراد قبل از شروع بازی در کنار من عکس یادگاری و امضاء گرفته و بعد از رفتن بر روی سکو شروع به توهین می‌کنند، من نمی‌دانم این افراد جواب چنین کارها را چگونه خواهند داد؟

وی با اشاره به استرس بازیکنان و شرایط خاص بازی‌های پلی‌آف، ادامه داد: من این جدال را جدال نابرابر می‌خوانم جدالی که فدراسیون به ما و تیم تبریزی تحمیل کرد تا تیم‌هایی که در مرحله نخست در بالای جدول حضور داشتند میزبان مسابقات باشند این درحالی است که شرایط پلی آف باید برای تیم‌ها مساوی و یکسان باشد.

ظریف تصریح کرد: در این شرایط شهرداری ارومیه در خانه خود با تعداد زیاد تماشاچیان و داوران خط همشهری مواجه است و تیم میزان به همراه دو داور اول و دوم فقط میهمان هستند و طبیعتا چنین شرایطی کمک زیادی به تیم میزبان می‌کند.

لیبروی ملی‌پوش تیم میزان افزود: سال‌های گذشته دیدارهای نیمه نهایی و نهایی به صورت متمرکز در تهران برگزار می‌شد، اما امسال با برنامه‌ریزی اشتباه لیگ شاهد چنین اتفاقی بودیم که امیدوارم تیم میزان از این اشتباه متضرر نشود.

وی خاطرنشان کرد: با این وجود تیم میزان از بازیکنان با تجربه خوبی بهره‌مند است که سابقه خوبی از حضور در شرایط سخت برخوردارند و به همین دلیل منتظر هستیم تا روز چهارشنبه میزبان تیم شهرداری ارومیه باشیم و با تمام توان به میدان برویم.

لیبروی ملی‌پوش تیم میزان با اشاره به اهمیت حضور هواداران در سالن مهران، عنوان کرد: توقع تیم میزان این است که هواداران و والیبال‌دوستانه استان همان‌طور که تماشاچیان در ارومیه ما را تحت فشار قرار دادند در مشهد ما را همراهی کنند.

وی افزود: البته همیشه بازیکنان بزرگ در چنین شرایطی بیش از همه اذیت می‌شوند، قبل از بازی نیز گفته بودم ترجیح می‌دهم بیشتر صحبت‌ها به من باشد تا بازیکنان دیگر در شرایط بهتری بازی کنند که البته من حرفه‌ای تر از این حرف‌ها هستم و در طول بازی در مقابل تمام این فشارها می‌خندیدم.


اخبار ورزشی - ایسنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------