صادقيان را نزدم / نتیجه می توانست طور دیگری رقم بخورد



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه پرسپوليس

نتیجه بازی ما با پرسپوليس می‌توانست 3- صفر یا حتی 5- صفر به نفع تراکتورسازی باشد.

 ادعاي پيام صادقيان مبني بر ضربه‌اي كه ادينيو به سرش زده، بهانه‌اي شد تا به سراغ اين بازيكن برزيلي تراكتورسازي برويم و از او درباره علت كاري كه انجام داده بپرسيم. به خصوص كه تا به حال چنين برخوردهايي از او ديده نشده و هميشه از بازيكنان خارجي خوش‌اخلاق ليگ فوتبال ايران بوده است. ادينيو حالا هم اين‌كه به عمد ضربه اي به سر پيام صادقيان زده باشد را قبول ندارد. او در گفت و گو با بانك ورزش در اين رابطه توضيح مي‌دهد: « من به هيچ عنوان پيام صادقيان را نزدم.

ما بازیکنان حرفه‌ای هستیم و فوتبال پر از برخوردهای اینچنینی است. او توپ را گرفت و در نزدیکی دروازه با برخوردی که بین ما به وجود آمد به زمین خورد اما من به هیچ عنوان به سر او ضربه‌ای نزدم و این موضوع را قبول ندارم. فوتبال است و گاهي چنين درگيري‌هايي در آن به وجود مي آيد.»

او همچنين درباره موقعيت‌هايي كه در بازي با پرسپوليس به هدر داده مي‌گويد: « من دو شوت مستقیم به سمت دروازه زدم، یکی از شوت‌هایم را گلر گرفت، یکی هم با فاصله کمی به بیرون رفت. فوتبال است دیگر، در همه بازی‌ها که نمی‌شود یک یا دو گل زد. من بابت این موضوع اصلاً ناراحت نیستم چون معتقدم گاهی اوقات هم پیش می‌آید که موقعیت‌ها گل نمی‌شوند اما واقعيت اين است كه نتیجه این بازی می‌توانست 3- صفر یا حتی 5- صفر به نفع تراکتورسازی باشد.»

ادينيو درباره بازي‌هاي بعدي تراكتور و مسير اين تيم به سمت قهرماني تأكيد مي كند: « من فکر می‌کنم باید آهسته آهسته قدم برداریم. باید همه بازی‌های‌مان را ببریم. به‌عنوان مثال باید دیگر بازی با پرسپولیس را فراموش کنیم چون این مسابقه تمام شده. در عوض تمام تمرکزمان را باید به بازی با راه‌آهن معطوف کنیم.»

او همچنين مي‌گويد: « فکر می‌کنم حدود 10، 11 روز دیگر برای بازی‌های آسیایی باید به عربستان برویم. این بازی بعد از بازی با راه‌آهن است و من ترجیح می‌دهم فعلاً هیچ حرفی درباره بازی‌های آسیایی تیم نزنم چون فعلاً تمرکز ما روی لیگ است و بازی با راه‌آهن. امیدوارم بتوانیم راه‌آهن را هم شکست دهیم.»

 

اخبار ورزشی - بانک ورزش

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------