آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

پیشنهاد عجیب ستاره پرحاشیه استقلال



اخبار,اخبار ورزشی ,جاسم کرار

کرار اين پيشنهاد را از طريق مديربرنامه‌اش به افشارزاده داده و خواسته قراردادش را براي فصل آينده منتفي بدانند تا بتواند قرارداد جديدي با تراکتور يا احتمالا سپاهان ببندد.

 در حالي که گفته مي‌شود کرار ديشب وارد تهران شد و تا آخرين لحظات خبري از بازگشت او به تهران نبود خبر مي‌رسد بازيکن عراقي و جنجالي استقلال قبل از ورود به تهران پيشنهاد جالبي به استقلالي‌ها داده که همين پيشنهاد صداي قلعه‌نويي و استقلالي‌ها را در آورده به‌طوري که مي‌توان گفت اين پيشنهاد کرار باعث شده استقلالي‌ها آمپر بچسبانند!

کرار به بهانه تمديد گذرنامه‌اش دو هفته‌اي است به عراق رفته و در اين مدت جنجال‌هاي زيادي را براي استقلالي‌ها به راه انداخته است. کرار که بابت عصبانيت‌هايش کم براي استقلالي‌ها حاشيه به‌وجود نياورده حالا پيشنهاد داده حاضر است تا پايان فصل بقيه پولش را نگيرد و بدون حاشيه کارش را دنبال کند اما رضايتنامه‌اش را در پايان فصل صادر کنند.

کرار در حالي اين پيشنهاد را داده است که استقلال بابت اين بازيکن جنجالي هزينه‌هاي زيادي داده است. کرار اين پيشنهاد را از طريق مديربرنامه‌اش به افشارزاده داده و خواسته قراردادش را براي فصل آينده منتفي بدانند تا بتواند قرارداد جديدي با تراکتور يا احتمالا سپاهان ببندد. باشگاه استقلال هم تاکنون جواب مشخصي به کرار نداده و در حال تصميم‌گيري هستند.

کرار احتمالا بابت جدايي از استقلال مي‌بايست مبلغ يک ميليارد بپردازد. يک فرد آگاه در اين زمينه به «گل» خبر داد کرار اگر رضايت بخواهد بايد اول رضايت قلعه‌نويي و بعد باشگاه را جلب کند وگرنه کمتر از يک ميليارد رضايت‌اش صادر نمي‌شود. البته اين گمانه‌زني وجود دارد تا آخر فصل راه زيادي مانده و در صورتي که کرار مثمرثمر باشد شايد با رقم 500 تا 600 ميليون هم بتواند رضايتنامه‌اش را بگيرد.


اخبار ورزشی - جام نیوز

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------