حق با کی روش است یا محمدخاکپور؟



اخبار,اخبار ورزشی ,تیم ملی فوتبال ایران

اختلاف نظر سرمربیان تیم ملی بزرگسالان و تیم ملی امید تقریبا به پایان رسیده است.

اختلاف نظری که بر سر استفاده از علی رضاجهانبخش و سردار آزمون بوجودآمده.

 

سرمربیان دوتیم ملی ایران با یکدیگر جلسه ای داشته اند و کی روش مدعی است که خاکپور با او هم نظر بوده است. در نتیجه سردار آزمون و علی رضا جهانبخش برای تیم ملی بزرگسالان بازی می کنند. شما فکر می کنید که استفاده از این دوبازیکن جوان حق کدام تیم ملی است . امید یا بزرگسالان؟

 اختلاف نظر سرمربیان تیم ملی بزرگسالان و تیم ملی امید تقریبا به پایان رسیده است. اختلاف نظری که بر سر استفاده از علی رضاجهانبخش و سردار آزمون بوجودآمده. سرمربیان دوتیم ملی ایران با یکدیگر جلسه ای داشته اند و کی روش مدعی است که خاکپور با او هم نظر بوده است.

 

در نتیجه سردار آزمون و علی رضا جهانبخش برای تیم ملی بزرگسالان بازی می کنند. شما فکر می کنید که استفاده از این دوبازیکن جوان حق کدام تیم ملی است . امید یا بزرگسالان؟

- در این میان چند نکته بسیار مهم وجود دارد.

1- بازی های تیم ملی امید رسمی است اما بازی تیم ملی بزرگسالان دوستانه .

2- تیم ملی امید ایران 40 سال است که به المپیک نرسیده و بازی های فروردین ماه تیم ملی امید بازی های رسمی مقدماتی المپیک هستند. حضور تیم امید عربستان درگروه ایران ، خطر حذف تیم امید در مرحله اول را بالا می برد.

3- تیم ملی ایران تا 3 ماه دیگر بازی هایش در مقدماتی جام جهانی 2018 آغاز می شود. مدل گروه بندی مسابقات جام جهانی درسال اخیر تغییر کرده است و این امکان وجود دارد که ایران با عربستان در همان مرحله اول هم گروه شود. تیم ملی ایران برای هماهنگی این مسابقات همین 2 مسابقه را فرصت دارد.

4- کی روش مسوول تیم ملی بزرگسالان است و باید به فکر منافع تیم ملی باشد. خاکپورسرمربی تیم ملی امید است و باید به فکر منافع تیم ملی امید باشد.

5- همه هزینه ها و برنامه ریزی های فدراسیون فوتبال براساس نتیجه گیری تیم ملی بزرگسالان بسته شده. آنها مربی گران قیمت استخدام کرده اند و صعود به جام جهانی را هدف قرارداده اند. نسل سازی و تغییر نسل هم برعهده تیم ملی بزرگسالان قرارداده شده.

6- حضور در المپیک می تواند در نسل سازی ایران برای سال های آینده مفید باشد. پرورش نسلی طلایی که بعد از 40 سال به المپیک می رسند آرزویی وسوسه کننده است.

7- هدف تیم ملی ایران حضور در جام جهانی است . ایران با کی روش به جام جهانی می رود؟ هدف تیم ملی امید حضور در المپیک است . ایران با خاکپور به المپیک می رود؟

با در نظر گرفتن این شرایط فکر می کنید که اصولا حق استفاده از این دوبازیکن با کدام سرمربی است و این بازیکنان باید در کدام تیم بازی کنند؟

 

اخبار ورزشی - عصر ایران

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------