درخشان: مگر باشگاه ها برای سازمان لیگ تعیین تکلیف می کنند؟



اخبار,اخبار ورزشی ,سرمربی پرسپولیس

سرمربی پرسپولیس در مورد وضعیت تیم خود گفت:چند بازیکن مصدوم و محروم داریم و باید با خستگی به مصاف النصر برویم.

به گزارش خبرآنلاین؛حمید درخشان سرمربی پرسپولیس بعد از تمرین امروز پرسپولیس گفت: ما از آقایان درخواست کرده بودیم بازی با نفت مسجد سلیمان را به تعویق بیندازند و با ما همکاری کنند تا خسته به عربستان نرویم اما هیچ همکاری صورت نگرفت. ما همه نوع همکاری و کمک به این فوتبال کردیم اما کسی به ما کمک نکرد. دوبازیکن خود را به تیم ملی امید دادیم ولی مسئولین به ما کمک نکردند. عازم اهواز هستیم تا با اتوبوس به مسجد سلیمان برویم و می خواهیم بازی خوبی به نمایش بگذاریم.


درخشان در مورد وضعیت آمادگی بازیکنان خود گفت: بازیکنان ما خسته هستند. چند بازیکن مصدوم و محروم داریم و با این اوصاف باید چند هزار کیلومتر در آسمان باشیم و این به تیم ما برای بازی با النصر ضربه می زند.با این حال تلاش می کنیم بهترین بازی را مقابل نفت مسجد سلیمان به نمایش بگذاریم. نفت مسجد سلیمان تیم خوبی است و بازی این تیم با استقلال را دیدم و در مقابل ما با انگیزه بازی خواهد کرد.


درخشان همچنین افزود: من نمی دانم باشگاه ها برای سازمان لیگ تعیین تکلیف می کنند؟ ما با هر مسئولی صحبت کردیم مخالف برگزاری بازی بودند اما می گفتند نفت مسجد سلیمان مخالف است.ما قبل بازی با بنیادکار از سازمان لیگ درخواست کردیم تا بازی را برای ما به تاخیر بیاندازد ولی الان می گویند چرا زودتر نگفتید؟


او درباره بازی با النصر گفت:ما بازی این تیم برابر لخویا را دیدیم و آنالیز کردیم و روی نقاط ضعف این تیم کار کردیم.بازی سختی در عربستان داریم و النصر تیمی تاکتیک پذیر است. بازی مقابل تماشاگران النصر هم سخت است.


درخشان درباره درگیری خانزاده و عباس زاده به خبرنگاران گفت: من خبری نشنیدم و نمی دانم این مسائل را از کجا بیان می کنید؟عباس زاده به همراه ما به مسجد سلیمان می آید.در تعطیلی 20 روزه عید هم تمریناتمان را در تهران ادامه می دهیم تا با شرایط مطلوب به بازی های لیگ برگردیم.

 

اخبار ورزشی - خبرآنلاین

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------