آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان مشخص شد(هفته بیست و چهارم لیگ بیست و سوم)

ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس برای دیدار امروز با صنعت نفت آبادان مشخص شد که طبق پیش بینی ها سرمربی برزیلی تغییری در ترکیب…

اظهارات درخشان پس از تساوی مقابل نفت مسجد سلیمان



اخبار,اخبار ورزشی ,حمید درخشان

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:باید گلایه کنم که جو خوبی برای ما به وجود نیاوردند و پرتاب سنگ و فشار روی بازیکن ما خوب نبود.

به گزارش فارس، حمید درخشان پس از تساوی 2 بر 2 مقابل نفت مسجد سلیمان با تاخیر در نشست خبری حاضر شد و  گفت: بازی خیلی خوبی تیم ما انجام داد با توجه به اینکه راه زیادی آمده بودیم و فرصت ریکاوری هم بعد از بازی قبلی نداشتیم و بازیکنان ما در این جو سنگین و فشار تماشاگران خیلی خوب بازی کردند و باید از آنها تشکر کنم که با این شرایط در اینجا بازی کردند اما باید گلایه کنم که جو خوبی برای ما به وجود نیاوردند و پرتاب سنگ و فشار روی بازیکن ما خوب نبود و پیروزی با این روش خوب نیست به چه روشی باید برنده شد؟ الفاظ بدی را شنیدیم در ورزشگاه و امیدوارم که چنین چیزهایی را دیگر نشنویم. مسجد سلیمان شهر فوتبال خیز است و نباید اینگونه باشد.چنین جو نا آرامی را به وجود آوردند که خوب نبود.

درخشان در مورد اینکه دروازه‌بان پرسپولیس خودش را به مصدومیت می‌زد و چرا از تماشاگران انتظار دارید چنین رفتاری نداشته باشند و  اینکه داور چگونه بود، گفت: بروید بازیکن ما را ببینید و بعد صحبت کنید و وقتی دروازه‌بان ما را اینگونه زد توقع دارید تمارض نکند؟! من در مورد داوری حرف نمی‌زنم ما دید خوبی به مسجد سلیمان داشتیم اما به چشم پرتاب سنگ و آهن و ضربه زدن به بازیکن تیم ما را دیدم. توقع داشتید بایستیم و بیاید گل بزنید، این مسایل ناجوانمردانه است، بازی تمام شد و این تک امتیاز مبارک نفت مسجدسلیمان باشد و این تیم پتانسیل خوبی دارد. من وارد مقوله داوری نمی‌شوم.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه خوردبین پیشکسوت فوتبال علیه نفت مسجد سلیمان صحبت کرد، هفته‌های گذشته ببینید چه جوی در مسجد سلیمان بود، گفت: یادتان نرود پرسپولیس، پرسپولیس است چه نهم باشد چه صدرجدول باشد، چیزی از بزرگی پرسپولیس کم نمی‌شود، خوردبین هم بعد از این اتفاق صحبت کرده قبل از آن حرف نزده است که جو را بهم بریزد. واقعیت را ببینید یک امتیاز خوب بوده برای شما قرار نبوده که شما پرسپولیس را ببرید، با تیمی بی‌نام و نشان بازی نکردید که ارزش تیم‌تان را پایین بیاورید. ما خوب بودیم که شما بد بودید. بله شما در زمان بد تیم ما خوردید ولی چرا می‌گویید نفت بد بود. ما خوب بازی کردیم و نباید امتیاز می‌دادیم به شما که یک امتیاز دادیم.

به گزارش فارس، در ادامه نشست جدل لفظی بین خبرنگاران و مدیر رسانه‌ای پرسپولیس در سالن نشست خبری پیش آمد.

درخشان در مورد مسایل فنی بازی،گفت: با احترام به تیم نفت مسجد سلیمان بدانید سه بازی وحشتناک انجام دادیم و بدون ریکاوری آمدیم و مقابل بنیادکار و تراکتورسازی خارج از خانه بازی کردیم و به مسجد سلیمان آمدیم، ولی زمانی که تیمی با این همه فشار می‌آید باید قبول کرد بازیکن انسان است و فشارهای زیادی تحمل کرده است و ما در نیمه اول فکورانه بازی کردیم ولی به پایان بازی که رسیدیم بازیکنان خسته شدند و بدن‌هایشان افت کرد.

سرمربی پرسپولیس در مورد شهر اولین‌ها و اینکه امکانات اقتصادی ایران مرهون مسجد سلیمان است، گفت: من نمی‌خواهم به این مقوله بپردازم و من ذهنیت خوبی به مردم مسجد سلیمان داشتم و شب قبل هم گفتم که بازیکنان بزرگی این شهر داشته و با پتانسیلی که دارد می‌تواند خوب باشد ولی نباید روی کار بد صحه گذاشت، باید تماشاگر خوب را هدایت کرد. دورتموند باخت ولی تماشاگرانش برایش دست زدند، ولی وقتی خبرنگار شما می‌گوید که یک امتیاز برای نفت خوب نیست، درست نیست، امیدوارم که سنگ به زمین پرت نشود و جمجمه بازیکن نشکند و ... من حرف بدی نزدم.

سرمربی پرسپولیس در مورد تفاوت لیگ برتر و آسیا، گفت: علتش مشخص است تیم‌های آسیایی برای بازی می‌آیند و سیستم‌شان مشخص است ولی در لیگ برتر به طور مثال با تراکتورسازی بازی داشتیم که تاکتیکش مشخص نبود. ما در فوتبال‌مان دنبال برد و نتیجه هستیم و اگر بازنده شویم کسی قبول نمی‌کند و مردم و هواداران دوست ندارند خوب بازی کنیم و فقط به دنبال نتیجه هستیم در آسیا می‌دانیم فلسفه تیم‌ها چگونه است و بر اساس آن فلسفه بازی می‌کنیم. صبا و ملوان را باید می‌بردیم و 4-5 گل باید می‌زدیم ولی نبردیم و هوادار ناراحت شد.در فوتبال ایران مربیان فقط دنبال نتیجه هستند.

در پایان نشست خبرنگاران از درخشان عذرخواهی کردند که اگر سوال حاشیه ای از او پرسیدند تا او با دلخوری از مسجد سلیمان نرود و در آخر نشست خبری هم برایش دست زدند.

 

اخبار ورزشی - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------