جزئیات مذاکرات رفاه برای خرید پرسپولیس



اخبار,اخبار ورزشی , باشگاه پرسپولیس

مدیرعامل فروشگاه زنجیره‌ای رفاه با تشریح جزئیات پیشنهاد رفاه برای خریداری باشگاه پرسپولیس گفت: به هواداران اطمینان می‌دهیم خرید سهام این باشگاه بزرگ ورزشی به نفع جامعه ورزشی کشور باشد.

فرشید گلزاده در گفتگو با مهر، در خصوص حضور شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه در مزایده سوم فروش سهام باشگاه پرسپولیس گفت: هنوز واگذاری باشگاه پرسپولیس به فروشگاه زنجیره‌ای رفاه نهایی نشده و این شرکت نیز به عنوان یک مجموعه خصوصی، در شرایط کاملا یکسان با دیگر متقاضیان، در حال بررسی و طراحی طرح تجاری جهت خرید این باشگاه است.  
 
مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه افزود: در مذاکره با سازمان خصوصی‌سازی، عزم و التزام مدیران سازمان مذکور مبنی بر ایجاد شرایط برابر برای متقاضیان و فروش باشگاه از طریق مزایده جدی به شمار می‌رود، این در حالی است که شرکت رفاه، به عنوان یک بنگاه اقتصادی، توانایی لام برای پشتیبانی از باشگاه پرسپولیس را دارد.
 
وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر شبهات واگذاری باشگاه دولتی پرسپولیس به یک بخش شبه‌دولتی، تصریح کرد: با توجه به ساختار سهامداری، فروشگاه رفاه یک شرکت دولتی محسوب نمی‌شود و هیچگونه وابستگی به وزارت صنعت، معدن و تجارت ندارد و بنابراین این فروشگاه به عنوان یک بنگاه اقتصادی خصوصی، تحت قوانین صنعت خرده‌فروشی فعالیت می‌کند.  
 
گلزاده مهمترین دلیل ورود رفاه به خرید باشگاه پرسپولیس را ظرفیت بالای شبکه فروشگاهی دانست و اظهار داشت: با توجه به اینکه رفاه در تمامی شهرهای بزرگ کشور، امکان ارائه محصولات و خدمات به مردم را دارد و به دلیل در اختیار داشتن سطح فروش گسترده از یک طرف و شبکه بزرگ تامین‌کنندگان و تولیدکنندگان ایرانی از سوی دیگر، بیشترین توان ایجاد یک بنگاه اقتصادی را برای پشتیبانی از باشگاه پرسپولیس دارا است.  
 
وی، این اقدام را مبتنی بر انجام مطالعات چندماه گذشته شرکت و طراحی یک طرح تجاری حساب‌شده مبتنی بر ایجاد بیشترین هم‌افزایی ممکن بین باشگاه مشتریان شرکت و باشگاه هواداران پرسپولیس و شبکه  اجتماعي مخاطبان دانست که در صورت حصول نتیجه نهایی در مزایده سوم خرید باشگاه شرکت خواهد کرد  .
 
به اعتقاد گل‌زاده، اهلیت داشتن سهامدار آتی هر یک از دو باشگاه پرسپولیس و استقلال منوط به توانمندی ایجاد یک سازمان اقتصادی و گسترده و پایداری آن است، لذا با توجه به شبكه گسترده فروشگاه‌هاي رفاه در سراسر كشور و نیز تجربه بیش از دو دهه این شرکت، در صورت خريد سهام پرسپوليس، این شرکت مي‌تواند با هم‌‌افزایی بین تولیدکنندگان ایرانی و شبکه فروش گسترده، به هواداران برای حفظ و ارتقای ارزش برند باشگاه پرسپولیس و حفظ جایگاه این باشگاه پرطرفدار ورزشی، به هواداران اطمینان دهد.
 
مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر در خصوص وضعیت سودآوری شرکت رفاه گفت: رفاه به عنوان یک شرکت خصوصی با روند مثبت و رو به رشد است که در سال‌های گذشته همواره سودآور بوده و با تغییرات اخیر انجام شده روند افزایش فروش و سود آن در ماه های گذشته شدت گرفته است.


اخبار ورزشی - مهر

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------