آقای قلعه نویی گفتن «من مقصر باخت هستم» تا اين حد سخت است؟!



اخبار,اخبار ورزشی ,تیم فوتبال استقلال

برای توجیه هر شکست راه‌های فراوانی هست ... فقط کافی است شما دل‌تان نخواهد باخت را گردن بگیرید. باد کردن تیم حریف، ‌تعریف کردن از ستاره‌های تیم مقابل و ستاره خواندن دروازه‌بان رقیب راه‌هایی است برای سرپوش گذاشتن روی اشتباهات فنی و تاکتیکی ...

سرمربي استقلال هم پنج‌شنبه‌شب همين كار را كرد ... او كه تيمش يك بر صفر به نفت باخت و اگر درخشش محسن فروزان كه يك پنالتي گرفت و حداقل ۳ موقعيت صد درصد گل را از حريف گرفت، نبود بايد ۲، ۳ گل از نفت مي‌خورد، وقتي به كنفرانس خبري رفت، عليرضا بيرانوند را در حد ياشين بالا برد تا به افكار عمومي بگويد نفت پيروزي‌اش را مديون بيرانوند است.

صدالبته در اين كه بيرانوند و فروزان ستاره‌هاي بازي بودند، هيچ ترديدي نيست... يك طرف فروزان پنالتي، تك به تك و شوت از راه دور مي‌گرفت و طرف ديگر بيرانوند حملات استقلال را مهار مي‌كرد اما چطور مي‌شود سرمربي استقلال فقط عملكرد دروازه‌بان حريف را ببيند و دروازه‌بان تيم خودش را نبيند.

 

فروزان هفته پيش ستاره استقلال مقابل نفت مسجدسليمان بود و اين هفته هم براي بار دوم درون دروازه استقلال پنالتي مهار كرد اما امير قلعه‌نويي ترجيح داد از بيرانوند تعريف كند تا لازم باشد از او بپرسيم آيا در ۷ هفته پاياني ليگ برتر چهاردهم كه تيمش بايد در كورس قهرماني بجنگد، بيرانوند قرار است دروازه‌بان استقلال باشد؟! به نظر شما چرا گفتن اين جمله كه «من مقصر باخت هستم» تا اين حد سخت است؟!

 

اخبار ورزشی - خبرورزشی

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------