آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شکست سنگین الهلال در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا

الهلال بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را واگذار کرد و رکورد شکست ناپذیری اش شکسته شد! به گزارش دیلی فوتبال؛ تیم های…

اسدی : نمی‌دانم چرا کروش گریه می کند؟



اخبار,اخبار ورزشی ,مسابقات فوتبال

علیرضا اسدی می‌گوید اولویت با تیم امید است و جهانبخش و آزمون باید در تیم امید بازی کنند.

دبیرکل فدراسیون فوتبال که در اردوی تیم ملی امید حاضر شده بود، پس از صحبت با کادر فنی این تیم و بازیکنان، با خبرنگاران روبه‌رو شد که در ابتدا قصد نداشت مصاحبه کند.

اصحاب رسانه در پی این بودند که دلیل لغو نشست خبری او را بپرسند که دبیرکل فدراسیون در ابتدا راضی به صحبت کردن نمی‌شد اما پس از چند دقیقه پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد.

اسدی در پاسخ به این سوال که چه حقایقی وجود دارد که امروز در مصاحبه‌ای گفتید روزی آن‌ها را بازگو خواهید کرد گفت: الان نزدیک ایام نوروز هستیم و نمی‌خواهیم که کام مردم را تلخ کنیم.

او درباره حضورش در اردوی تیم ملی امید گفت: نخستین اولویت فدراسیون در حال حاضر تیم امید است. ما باید بهترین شرایط را برای این تیم فراهم کنیم تا ملی‌پوشان بعد از 40 سال بتوانند به المپیک برسند. اینکه شرایط اردوهای این تیم خوب بوده یا خیر را باید سرمربی تیم بگوید.

خبرنگاری از اسدی درباره اختلافات پیش آمده بین مربیان تیم ملی امید و بزرگسالان برای استفاده از سردار آزمون و علیرضا جهانبخش پرسید که او پاسخ داد: این بازیکنان حتما باید به اردوی تیم امید بیایند. همان طور که گفتم تیم امید اولویت ماست. درست است که روادید این بازیکنان برای سفر به اتریش با تیم ملی بزرگسالان گرفته شده اما اشکالی ندارد. به هر حال ما برای همه بازیکنان روادید گرفته‌ایم اما تیم امید به آن‌ها نیاز دارد و این بازیکنان هم به جمع سایر ملی‌پوشان امید خواهند پیوست.

دبیرکل فدراسیون فوتبال درباره اظهارات مناجاتی پیرامون خود گفت: مناجاتی یکی از بازیکنان و مربیان بزرگ این فوتبال بوده و من آشنایی زیادی با او دارم. او فرد آزاده‌ای است و اعتقادات خود را بازگو کرده است. من افتخار می‌کنم که زمانی شاگرد دهداری بوده‌ام. البته خیلی به رسانه‌ها توجه نمی‌کنم که چه چیزی می‌نویسند. برای ما مهم آورده‌هایی است که فوتبالمان به دست می‌آورد.

اسدی در ادامه درباره اینکه نگران نیست که در برنامه امشب 90 مورد نقد قرار بگیرد گفت: من عاشق نقد شدن هستم و اگر نقد شوم خوشحال می‌شوم اما کسی نقد می‌شود که عملی انجام داده است. ما فقط سوال می‌کنیم، جواب نمی‌دهیم.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در ادامه گفت: فضا بین ما و کروش بسیار دوستانه است. من با هیچ کس از جمله کروش مشکل ندارم. البته شاید اختلاف نظر داشته باشیم همان طور که شما با برادرتان اختلاف نظر دارید.

خبرنگاری از اسدی پرسید کروش در واکنش به اتفاقاتی که در نشست با شما رخ داد گفته بود من را اخراج کنید. دبیرکل فدراسیون در پاسخ گفت: کروش نظرش را گفته است.

همچنین او در پاسخ به این سوال که کروش گفته بود از این وضعیت به گریه افتاده گفت: من نمی‌دانم که چرا این صحبت را انجام داده است. هر کس گریه می‌کند، از خودش بپرسید که علتش چه بوده است.

او درباره اینکه چه زمانی جلسه مجددی با کروش برگزار می‌کند گفت: ما حتما این جلسه را برگزار می‌کنیم. رسانه‌ها باید همه چیز را بدانند.

 

اخبار ورزشی -  ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------