مظلومی؛ امسال عید ندارم، عید من سیاه است



اخبار,اخبار ورزشی , پرویز مظلومی

سرمربی سابق استقلال گفت: «سال 93 برای من سیاه، تلخ و کابوس‌وار پشت سرگذاشته شد و بدترین سال زندگی‌ام رقم خورد.»

 پرویز سوبله چوبله؛ این لقبی است که روی نام پرویز مظلومی مانده است و دیگر پاک نخواهد شد! پرویز مظلومی از معدود آدم‌هایی است که در استقلال رکوردهای زیادی را خلق کرده، گلزنی در پرتماشاگرترین دربی تاریخ، قهرمانی‌های متعدد، 4 پیروزی متوالی در دربی، نمونه‌هایی از افتخارات او در مقام سرمربی، کمک مربی و بازیگری بوده است.

آخرین حرف های مظلومی را در زیر بخوانید:


* سال 93 برای مظلومی سالی تلخ بود.
- سال 93 برای من سیاه، تلخ و کابوس‌وار پشت سرگذاشته شد، رفتن غلامحسین برادرم بدترین سال زندگی‌ام را رقم زد، امسال لحظه سال نو به بهشت زهرا (س) و به دیدار برادرم می‌روم.

* وابستگی زیادی به آن زنده‌یاد داشتید.
- همین‌طور است، او به عنوان برادرم نقش زیادی در فوتبالیست شدن من داشت و همواره پشتیبان من بود، تکیه‌گاهم را از دست دادم، رفتن غلامحسین عید را از من گرفت، امسال عید ندارم، عید من سیاه است، نمی‌توانم این غم را باور کنم.

* عیدهای کودکی شما چگونه می‌گذشت؟
- عید‌های کودکی شیرین‌ترین و بهترین عیدهایی است که برای همیشه در ذهن همه آدم‌ها می‌ماند، روزهایی که می‌رفتیم لباس عید می‌خریدیم و تا آغاز سال جدید 10 بار می‌پوشیدیم، برای گرفتن عیدی لحظه‌شماری می‌کردیم.

* با عیدی‌هایی که می‌گرفتید چه کار می‌کردید؟
- در آن ایام عیدی‌هایی که می‌گرفتیم 2 ریالی و نهایت 5 ریالی بود، من پول‌هایم را جمع می‌کردم تا به سینما بروم، شاید جالب باشد بدانید روزی 4 بار به سینما می‌رفتم، اولین تماشاچی فیلم‌ها من بودم.

* با این علاقه زیاد به سمت هنر نرفتید، به هنرپیشگی علاقه نداشتید؟
- دوست نداشتم هنرپیشه شوم اما عشق و علاقه‌ام به سینما زیاد بود، هنوز هم عاشق فیلم دیدن هستم.

* در روزهایی که عید نبود پول بلیت سینما را چطور تهیه می‌کردید؟
- در آن دوران از نظر اقتصادی زیاد مطلوب نبودیم، پدرم کارگر شرکت نفت بود، تعداد زیادی بچه داشت، من در ایام دیگر سال در شیرینی‌فروشی کار می‌کردم، بدون اینکه حقوق بگیرم، فقط به این خاطر که عصرها شیرینی‌هایی را که درست می‌کردیم به بوفه سینما ببرم و بتوانم بدون خرید بلیت، فیلم ببینم.

* بیشترین عیدی را از چه کسی گرفتید؟
- بیشترین عیدی را از عمویم به مبلغ 5 تومان گرفتم، خدا بیامرزدش با آن پول هرچی می‌خریدم تمام نمی‌شد. الان نیز بهترین عیدی‌ها را از همسر و دو دختر عزیزم می‌گیرم، آنها بهترین هدیه‌هایی را که لازم دارم برایم تهیه می‌کنند.

* پرویز مظلومی حسرت چیزی را در زندگی‌‌اش خورده است؟
- نه، من آدمی هستم که هیچ وقت حسرت چیزی را نمی‌خورم و نخواهم خورد، همیشه خداوند بزرگ را شکر کرده‌ام و به خوبی می‌دانم هرچه در زندگی به‌دست‌آورده‌ام از لطف اوست.

* سر سفره هفت‌سین به ‌چه چیزی فکر می‌کنید؟
- به سالی که گذشت، در طول سال چه کردم و اگر ناخواسته باعث ناراحتی کسی شدم خدا ببخشد، آرزو می‌کنم همه مردم ایران سالم باشند و بهترین و شادترین لحظات را پشت سر بگذارند، عادت نیز دارم در هنگام تحویل سال قرآن بخوانم.

* و سال 94 مظلومی تیم خواهد گرفت؟
- هر چه قسمت باشد، آن بالایی تقدیر همه آدم‌ها را می‌نویسد و مثل همیشه همه چیز را به خودش واگذار می‌کنم.

اخبار ورزشی - خبر ورزشی

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------