آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

واکنش مایلی‌کهن بعد از دادگاه تجدیدنظر قلعه‌نویی: چطور به او می‌گویند ژنرال خوشش می‌آید، حالا من هم گفتم «گروهبان قندلی»، اشکالی دارد؟

مربی پیشین تیم ملی فوتبال گفت: رای دادگاه تجدیدنظر هر چیزی باشد، احترام می‌گذارم. هیچ وقت از تیم ملی در زمانی که در کوران…

سرمربی بعدی تیم ملی ایرانی یا خارجی؟



اخبار,اخبار ورزشی , تيم ملي فوتبال ايران

سرمربي جديدي براي تيم ملي فوتبال ايران انتخاب خواهد شد.

 به گزارش "ورزش سه"، اگر کناره گیری کارلوس کی روش از سرمربیگری تیم ملی ایران قطعیت داشته باشد فدراسیون فوتبال باید جایگزین او را به سرعت انتخاب کنند.

 

این انتخاب همواره در ایران با هیاهوی بسیار و تلف شدن زمان بسیارپیش رفته و حالا وسواس بیشتری هم باید چاشنی این انتخاب شود، اما سوال مهم پیش از هر تصمیمی گیری این است که آیا سرمربی تیم ملی ایرانی است یا خارجی؟ آیا فدراسیون دوباره یک مربی بومی را برای هدایت تیم ملی انتخاب می کند یا گزینه های خارجی را مورد بررسی قرار خواهد داد؟

با توجه به انتخابات عجیب و البته نفوذ وزارت ورزش در فدراسیون فوتبال هر چیز عجیبی محتمل است بخصوص که حالا علی کفاشیان بیش از همیشه در محاصره نظرات دیکته شده قرار گرفته است. نظراتی که ممکن است اتفاقات ناخوشایندی را برای تیم ملی به همراه داشته باشند. آیا فدراسیون این تغییر را با هوشمندی تبدیل به یک فرصت تازه می کند یا آینده بدتر از آن چیزی است که فکر می کنیم.


اخبار ورزشی - ورزش3

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------