مسی اینگونه به پای رونالدو نمی رسد



اخبار,اخبار ورزشی ,  کریستیانو رونالدو

مطرح کردن این سوال که مسی بهتر است یا رونالدو تقریبا خسته کننده شده است.

هر چقدر مسی در هفته های اخیر خوب بوده از آن سو کریستیانو رونالدو بد بیاری آورده است. او با تیمش فعلا خوب نتیجه نمی گیرد تا امیدهای رئالی ها برای قهرمانی در این فصل هر هفته کمتر شود.

 

طرفداران فلسفه "رونالدو بهتر است یا مسی" حالا بهتر از هر زمان دیگری می توانند به این سوال پاسخ بدهند. اکنون مسی بهتر به نظر می رسد اما سایت اسپورتولوژی دلایلی را برمی شمارد که مسی را عقب تر از رونالدو نشان می دهد. این دلایل چیست؟! مسلم است که پای مسائل فنی در میان نیست چرا که مسی اکنون می تازد و حتی در جدول گلزنان از رونالدو جلوتر افتاده است. اما واقعا مسی در چه زمینه هایی از رقیب همیشگی خود عقب تر است؟!

* رونالدو و مسی را کنار هم بگذارید و نگاهی به ظاهر آنها بیاندازید. بر خلاف اینکه رونالدو خیلی به ظاهرش می رسد و می خواهد خیلی خوش تیپ و خاص به نظر می رسد مسی تقریبا همیشه ظاهر ساده ای دارد. او به تعبیر برخی از هوادارانش معمولا لباس هایی می پوشد که مناسب یک معلم مدرسه است. بر خلاف اینکه رونالدو ستاره ای هم برای میدان مسابقه و هم بیرون آن است مسی ترجیح می دهد تنها ستاره ای قابل توجه برای هواداران حاضر در ورزشگاه باشد. البته این موضوع باعث شده برخی از کاربران در فضای مجازی او را حسابی دست بیاندازند.

* یک زندگی پر سر و صدا. این مدل زندگی ای است که رونالدو برای خودش انتخاب کرده. جنجال های مربوط به جدایی او از نامزد روسی اش هنوز فروکش نکرده است. او مادر خبرسازی هم دارد، مادری که کتاب زندگی نامه خودش را چاپ می کند و حقایقی را درباره زندگی رونالدو فاش می کند اما در مقابل مسی زندگی کم سر و صداتری دارد. او زندگی آرامی را در کنار همسر و تنها پسرش دارد. تنها موردی که درباره خانواده او در سال های اخیر خبرساز شده مربوط به فرار از مالیات خودش و پدرش می شود که گویا مشکل آنها حل شده است.

* رونالدو و مسی هر دو با برخی از کمپانی های تبلیغاتی قراردادهایی نجومی دارد اما حضور مسی در اینگونه تبلیغات هرگز به پای رونالدو نمی رسد. در واقع رونالدو که به بهتر دیده شدن علاقه دارد به اغلب پیشنهادات تبلیغاتی پاسخ می دهد اما مسی که روحیه آرام تر و گوشه گیرتری دارد ترجیح می دهد چندان خود را درگیر مسائل غیر فوتبالی نکند.

* فعالیت های غیر فوتبالی بخش دیگری از زندگی مسی و رونالدو را در برمی گیرد که البته این موضوع برای مسی خیلی کمتر از چیزی که رونالدو انجام می دهد. در واقع رونالدو بیرون از دنیای فوتبال کارهای مختلفی انجام می دهد، از راه اندازی فروشگاه های مختلف گرفته تا خط تولید برند پوشاک مختص به خودش. مسی البته کم فعالیت تر است که نشان می دهد نسبت به رونالدو روحیات آرام تری دارد.

اخبار ورزشی - جام جم

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------