آخرین 90 دقیقه کی روش یا...؟



اخبار,اخبار ورزشی ,تیم ملی ایران

کی روش بعد از بازی به تهران می آید برای مذاکره جدایی . برخی از منابع احتمال جدایی کی روش را نزدیک به 10 درصد می دانند اما هیچ کس نمی تواند این 90 دقیقه و دقایق بعد از ان تا پایان مذاکرات را راحت سپری کند. سرمربی موفق تیم ملی ایران یا موفق ترین سرمربی تیم ملی ایران که مشهور ترینش هم هست تصمیم به جدایی گرفته و حسابی همه را ترسانده . این 90 دقیقه به گفته خودش آخرین 90 دقیقه است.

 ساعت 22 امشب آخرین کی روش به گفته خودش آخرین دقایق را کنار نیمکت تیم ملی ایران سر می کند و البته هیچ کس نمی داند که او می ماند و می رود. شاید بهتر بشود گفت که به غیر از کارلوس کی روش فقط کفاشیان می داند که جدایی او جدی است یا نه. هرچند سرمربی تیم ملی و رییس فدراسیون فوتبال چندین بار ماجرای جدایی سرمربی تیم ملی را هم زده اند و هیچ کدام هم موضع یکسانی نداشته اند اما اعضای فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش تقریبا از نتیجه تصمیمات سرمربی تیم ملی بی خبرند.

مسوولان فدراسیون فوتبال و هیات رییسه همه اعتقاد دارند که جدایی کی روش به خاطر دوبازیکن تیم امید و دخالت در کار کی روش است و نباید این مساله سبب جدایی شود ،آنها و به خصوص نایب رییس های فدراسیون طی چند روز گذشته جلساتی را برگزار کرده اند که بتوانتد کی روش را در ایران نگه دارند. البته که آنها با مصاحبه هایشان نشان داده اند که وزارت ورزش دخالتی ندارد و یا اینکه اجازه دخالت ندارد. فدراسیونی ها البته خودشان به خوبی می دانند که چیزی نمی دانند. در اصل آخرین جلسات با کی روش نه با اسدی برگزار شده و نه با هیات رییسه ، کفاشیان با کی روش دیدار کرده صحبت کرده اند و حالا کار به اینجا رسیده.

نزدیکان وزارت ورزش این جدایی را به جلسه اسدی مربوط می دانند. دبیرکل فدراسیون فوتبال که با توپی پر به جلسه با کی روش رفته بود خودش را مسوول اجرایی فدراسیون می داند وخب پست او چنین اجازه ای را هم می دهد اما دخالت در ماجراهای کی روش هیچ وقت به صورت کامل به اسدی سپرده نشده . نشان به آن نشان که نبی دبیرکل سابق فدراسیون در همه اردوها باتیم ملی بود و اسدی هم دلش می خواست که در این اردو همراه تیم ملی باشد اما کفاشیان پست سرپرستی تیم ملی را به او نداد تا ارتباط اسدی - کی روش همان روزهای اول فقط به ساختمان فدراسیون فوتبال محدود باشد. هرچند شنیده می شود که اخرین تلاش های اسدی به ممنوعیت خروج کی روش از ایران منجر شده است اما حقیقت این است که اسدی و وزارت ورزش هم دقیقا نمی دانند چقدر امکان جدایی کی روش جدی است.

نزدیکان کی روش ، یک پکیج از همه موارد بالا و البته امکانات و اردوها را دلیل جدایی می دانند. کی روش حالا 90 دقیقه روی نیمکت ، تیم ملی ایران را هدایت می کند و استرس را به جان همه می اندازد. او بعد از بازی به تهران می آید برای مذاکره جدایی . برخی از منابع احتمال جدایی کی روش را نزدیک به 10 درصد می دانند اما هیچ کس نمی تواند این 90 دقیقه و دقایق بعد از ان تا پایان مذاکرات را راحت سپری کند.

 

سرمربی موفق تیم ملی ایران یا موفق ترین سرمربی تیم ملی ایران که مشهور ترینش هم هست تصمیم به جدایی گرفته وحسابی همه را ترسانده . این 90 دقیقه به گفته خودش آخرین 90 دقیقه است.

 

اخبار ورزشی - عصرایران

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------