ثروتمندترین بازیکنان فوتبال در سال 2015



اخبار,اخبار ورزشی ,ثروتمندترین بازیکنان فوتبال

بسیاری از افراد هستند که با سبک زندگی فوتبال مدرن امروزی و دستمزدهای بالایی که بازیکنان فوتبال می‌گیرند مخالف هستند. اما همچنان باشگاه‌های بزرگ فوتبال در دنیا در لیگ‌های مختلف قراردادهای بزرگی را با بازیکنان امضا می‌کنند.

درواقع فوتبال مدرن امروزی یکی از پردرآمدترین حرفه‌های ورزشی دنیا محسوب شده و بازیکنانی که عملکرد خوبی در زمین‌دارند و برای باشگاه‌های سرشناس بازی می‌کنند درآمدهای بالایی داشته و جزء ثروتمندترین بازیکنان فوتبال در دنیا محسوب می‌شوند.
جای تعجبی نیز وجود ندارد که نفرات اول لیست ثروتمندترین فوتبالیست‌های جهان جر بهترین‌های نسل خود نیز هستند. در ادامه به معرفی ثروتمندترین فوتبالیست‌های دنیا به همراه میزان دارایی‌های آن‌ها در سال 2015 خواهیم پرداخت.

فرانک لمپارد
کل دارایی: 87 میلیون دلار
هیچ کس از ماجرایی که بین فرانک لمپارد و باشگاه منچستر سیتی و باشگاه فوتبال نیویورک اتفاق افتاد خبر ندارد اما واقعیت این است که در نهایت لمپارد به عضویت باشگاه فوتبال نیویورک درنیامد. لمپارد قصد ندارد تا پایان فصل کنونی لیگ برتر تیم خود را ترک کند و به احتمال زیاد در تابستان این بازیکن میلیون دلاری به باشگاه MLS بپیوندد.

 

اخبار,اخبار ورزشی ,ثروتمندترین بازیکنان فوتبال

 
رونالدینیو
کل دارایی: 90 میلیون دلار
رونالدینیو در دوران اوج خود یکی از بهترین و محبوب‌ترین بازیکنان فوتبال در دنیا محسوب می‌شد. رونالدینیو توانست تمام دستاوردهایی که یک بازیکن فوتبال در عرصه باشگاهی و ملی می‌تواند تصور کند را در طول دوران بازی خود بدست بیاورد. وی پس از ورود به باشگاه‌های آمریکای شمالی از فوتبال خداحافظی کرد. در حال حاضر دارایی‌های رونالدینیو 90 میلیون دلار برآورد شده است.

اخبار,اخبار ورزشی ,ثروتمندترین بازیکنان فوتبال

 
رائول
کل دارایی: 92 میلیون دلار
شاید بسیاری از افراد تصور کنند که دوران طلایی حضور رائول در باشگاه‌های مطرح اروپایی به پایان رسیده است اما به نظر می‌رسد این دیدگاه چندان هم صحیح نیست. گزارش‌ها حاکی از آن است که با وجود پیشنهاد بازگشت به رئال مادرید برای رائول، وی قصد دارد حرفه فوتبالی خود را در آمریکای شمالی ادامه دهد. نیویورک کاسموس باشگاهی است که درآینده رائول به عضویت آن در خواهد آمد. نکته جالب دیگر این است که مدیریت باشگاه جوانان نیویورک کاسموس نیز در اختیار رائول خواهد بود.

اخبار,اخبار ورزشی ,ثروتمندترین بازیکنان فوتبال


ساموئل اتو
کل دارایی: 94 میلیون دلار
با وجود اینکه به نظر می‌رسد ساموئل اتو از سال‌های اوج خود فاصله گرفته اما همچنان باشگاه‌های زیادی خواهان در اختیار گرفتن وی هستند. گفته می‌شود وی قصد ترک لیگ برتر باشگاه انگلیس و تیم اورتون را داشته و می‌خواهد به باشگاه سمپذدونیا سری آ ایتالیا بپیوندد اما هنوز قرارداد خود را نهایی نکرده است. خبرهایی از احتمال پیوستن وی به نیویورک کاسموس در آمریکا نیز وجود دارد.

اخبار,اخبار ورزشی ,ثروتمندترین بازیکنان فوتبال

 
کاکا
کل دارایی: 104 میلیون دلار
بخش زیادی از دارایی‌های کاکا متعلق به زمانی است که وی با باشگاه رئال مادرید قرارداد داشت. پس از ان به باشگاه آ ث میلان رفت و در حال حاضر نیز یک پیشنهاد بزرگ و پول ساز دیگر دارد. باشگاه فوتبال اورلاندو سیتی بهترین پیشنهاد مالی MLS را به این بازیکن برزیلی برای عضویت داده است.

 

اخبار,اخبار ورزشی ,ثروتمندترین بازیکنان فوتبال

 
وین رونی
کل دارایی: 112 میلیون دلار
شاید دیگر وقت آن رسیده که لقب بهترین مهاجم انگلیس از وین رونی گرفته شود و به هری کین مهاجم تازه نفس و جوان تاتنهام هاتسپر تعلق بگیرد. با تمام این وجود منچستر یونایتد همچنان یکی از بزرگ‌ترین نام ها در انگلیس و اروپا محسوب می‌شود. شرکت شورلت علاوه بر اسپانسری باشگاه فوتبال منچستریونایتد، به طور اختصاصی با وین رونی مهاجم نوک حمله این باشگاه نیز قرارداد دارد. شورلت و دیگر قراردادهای تجاری رونی را به یکی از پولدارترین باریکنان فوتبال حال حاضر دنیا تبدیل کرده است.

اخبار,اخبار ورزشی ,ثروتمندترین بازیکنان فوتبال

 
زلاتان ابراهیمویچ
کل دارایی: 114 میلیون دلار
شهرت جهانی هیچ کدام از بازیکنان فوتبال در دنیا در اینترنت به اندازه زلاتان ابراهیمویچ نیست. وی یکی از محبوب‌ترین موضوعات مورد گفتگو در شبکه‌های اجتماعی محسوب می‌شود. شهرت زلاتان ابراهیمویچ در زمین فوتبال نیز به واسطه توانایی وی در گل زدن از زوایایی مشکل وشوت های مؤثر از راه دور است. زلاتان ابراهیمویچ به عنوان یکی از ثروتمندترین بازکنان فوتبال در دنیا اخیراً سرمایه گزاری های زیادی در بخش مسکن در شهر نیویورک انجام داده است.

اخبار,اخبار ورزشی ,ثروتمندترین بازیکنان فوتبال

 
نیمار
کل دارایی: 147 میلیون دلار
اولین نامی که برای یک دوست دار فوتبال در آمریکای جنوبی و برزیل برای انتخاب بهترین بازیکن فوتبال به ذهن می‌رسد، ستاره جوان برزیلی نیمار جونیور سانتوس است. یکی از مشخصه‌های اصلی نیمار سبک بازی تکنیکی و زیبای برزیلی است که شهرت وی را دو چندان کرده است. اینطور که به نظر می‌رسد بارسلونا برنامه بلند مدتی برای این بازیکن جوان داشته و قصد دارد وی را در آینده جایگزین مسی سوپر استار این تیم کند.

اخبار,اخبار ورزشی ,ثروتمندترین بازیکنان فوتبال

 
لیونل مسی
کل دارایی: 218 میلیون دلار
مسی به دلیل مصدومیت‌های متعدد در فصل قبلی نتوانست عملکرد چشمگیری داشته باشد با این حال این امر باعث نمی‌شود که مسی آرژانتینی همچنان یکی از ستاره‌های عصر خود در فوتبال نباشد. حتی بسیاری از افرادی که به فوتبال علاقه چندانی ندارند از تماشای بازی زیبا و تکنیکی این ستاره لذت می‌برند. از نظر شهرت و محبوبیت بین مسی و کریس رونالدو رقابت سنگینی وجود دارد. در حال حاضر ارزش کل دارایی‌های مسی به 218 میلیون دلار می‌رسد.

اخبار,اخبار ورزشی ,ثروتمندترین بازیکنان فوتبال

 
کریستینو رونالدو
کل دارایی: 228 میلیون دلار
رونالدو در طی سال‌های گذشته مقام خود را به عنوان یکی از بهترین فوتبالیست‌های حال حاضر دنیا در ذهن فوتبال دوستان تثبیت کرده است. علاوه بر قرارداد سنگین وی با باشگاه رئال مادرید که سالانه 18 میلیون یورو نصیب رونالدو می‌کند، قراردادهای تجاری دیگر نیز باعث شده علاوه بر درآمد بالا شهرت این بازیکن تنها محدود به زمین‌بازی نباشد. وی حتی با ستارگان بزرگی همچون پله برزیلی در قراردادهای بزرگ تجاری شرکت می‌کند. بسیاری معتقدند سال 2015 سال بسیاری روشنی برای رونالدو و فعالیت وی در فوتبال خواهد بود.

 

اخبار,اخبار ورزشی ,ثروتمندترین بازیکنان فوتبال

 
اخبار ورزشی - بازارخبر
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------