رونالدو: دوست داشتم با سرمایه شخصی مسی را بخرم



اخبار,اخبار ورزشی ,رونالدو

رونالدو برزیلی که بخشی از سهام یک تیم آمریکایی را در دست دارد تاکید کرد برای بردن لیونل مسی به لیگ آمریکا ممکن بود از سرمایه شخصی‌اش استفاده کند.

به گزارش ایسنا، رونالدو که 25 درصد از سهام باشگاه «فورت لاودرابل استرایکرز» را در دست دارد، بر این باور است که تیمش روزی به یک تیم بزرگ بدل می‌شود.

این تیم در نخستین دیدار لیگ دسته دوم لیگ آمریکا با نتیجه یک بر صفر مقابل نیویورک کاسموس که رائول گونسالس را در اختیار دارد، شکست خورد.

رونالدو می‌گوید پروژه بسیار خوبی برای آینده این باشگاه برنامه‌ ریزی شده که او را خوش‌بین کرده است. وی در این زمینه گفت: در این باشگاه هیچ حد و مرزی برای پیشرفت وجود ندارد. ما به تیم بسیار بزرگی بدل خواهیم شد. چرا لیونل مسی را به تیم‌مان نیاوریم؟ چرا کریستیانو رونالدو را نیاوریم؟ طی چند سال آینده می‌توانیم این کار را انجام دهیم. همه چیز شدنی است. پس از چین، آمریکا کشوری است که فوتبال در آن به سرعت در حال پیشرفت است. بسیاری از بازیکنان فوتبال به خاطر کیفیت بالای زندگی به فلوریدا آمده‌اند. بگویید چه کسی دوست ندارد اینجا زندگی کند؟ اگر به اندازه کافی پول داشتم، از جیبم برای خرید لیونل مسی هزینه می‌کردم.

رونالدو که دوست دارد بار دیگر به میادین فوتبال بازگردد در این مورد هم گفت: ممکن است چند بازی انجام دهم. اگر بتوانیم به پلی‌آف راه پیدا کنیم، آن گاه در مورد بازگشت به میادین جدی‌تر فکر می‌کنم. احساس می‌کنم هنوز کارهای انجام نداده‌ای دارم. باید کمی تمرین کنم تا بتوانم به فرم خوبی برسم و بتوانم اعتماد مربی را جلب کنم.

اخبار ورزشی - ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------