اتفاق زشت در رختکن استقلال!



اخبار,اخبار ورزشی , آرش برهانی

آرش برهانی، مهاجم استقلال و شاهرخ بیانی آنالیزور این تیم، شنبه بعد از ظهر جر و بحث جدیدی با هم داشتند. 

منابع خبری در این تیم فاش کردند که پس از انتقاد سرمربی استقلال از بازیکنان، شاهرخ بیانی هم رو به آرش برهانی جمله‌ای را به زبان آورد که این بازیکن را برآشفت. کادر فنی استقلال توقع داشت برهانی پس از ورود به زمین در بازی فولاد، بدرخشد.

او اما به دليل شرايط روحي‌‌اش نتوانست بازي خوبي انجام دهد. پس از انتقادهاي سرمربي استقلال از او، شاهرخ بياني هم به انتقاد از اين بازيكن پرداخت تا پس از بيان يك جمله عجيب، جر و بحث شديدي بين آنها رخ دهد.

خبرهاي رسيده حكايت از آن دارد كه صداي اين دو در رختكن استقلال بالا رفت و چه بسا اطرافيان نبودند، كارشان به درگيري فيزيكي هم مي‌كشيد. با دخالت بازيكنان و ديگر اعضاي كادر فني بود كه كار آنها به درگيري فيزيكي نكشيد و پس از دقايقي آرام شدند.

برهاني معتقد است سرمربي بايد از او انتقاد كند و بياني نبايد مقابل بازيكنان به او توهين مي‌كرد. برهاني اين روزها شرايط خوبي ندارد، به ويژه پس از حمايت‌هايي كه از جواد نكونام انجام داد. برهاني و نكونام سال‌ها در پاس همبازي بودند و از دوستان بسيار نزديك هم به حساب مي‌آيند. مهاجم استقلال البته ترجيح داده در اختلاف‌هاي اين بازيكن و سرمربي ورود نكند.

اخبار ورزشی - خبرآنلاین

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------