آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران معتقد است افغانستان و تاجیکستان شگفتی‌ساز جام ملت‌ها بودند. به گزارش طرفداری،وحید شمسایی بعد از…

رازگشایی کفاشیان درباره فایل صوتی جلسه اسدی و کروش در برنامه 90؟



اخبار,اخبار ورزشی ,علی کفاشیان

علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال دوشنبه شب(امشب) به برنامه 90 می رود تا رودروی عادل فردوسی پور بنشیند.

به گزارش خبرآنلاین موضوع بحث که کاملا مشخص است؛ فضای این روزهای تیم ملی، نتایج تیم ملی امید و اتفاقاتی که درباره ماندن یا رفتن کروش رخ داده است. کفاشیان احتمالا همه چیز را نصفه و نیمه توضیح می دهد و همه چیز را به بعد از برگزاری جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال موکول می کند.

 

اما یکی از مهمترین بحث هایی که احتمالا در برنامه 90 صورت می گیرد، اتفاقات و بحث های جلسه اسدی و کروش است. جلسه ای که می گویند در آن صدای حاضرین در جلسه به مدت  5 ساعت ضبط شده است. عادل فردوسی پور به این مسئله می پردازد و هنوز کسی نمی داند آیا کفاشیان این فایل یا محتوای آن را رو می کند یا نه. اسدی در جلسه ای که با کروش داشت، رو به او گفت: «درست است ما به دستیاران شما حقوق نداده ایم ولی آنها به اندازه کافی در آمد داشته اند.» عادل فردوسی پور هم قصد دارد به این بحث بپردازد و از کفاشیان بخواهد تا اگر سندی در این زمینه دارند، ارایه دهند.

 

باید دید رئیس شفاف سازی را انجام می دهد و یا اینکه پاسخ روشنی نمی دهد تا این شایعات همچنان اهرمی شود برای فشار منتقدان به کارلوس کروش. از سویی احتمالا نظرسنجی این برنامه درباره کارلوس کروش و آینده اش در تیم ملی است که می تواند نشان دهد آیا میزان محبوبت کروش به اندازه گذشته است و یا اینکه ریزش داشته است.

اخبار ورزشی - خبرآنلاین

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------