الکی ! مثلا کروش را می خواهیم



اخبار,اخبار ورزشی , کارلوس کروش

متن کادر وسط اخبار اینجا کپی شودهیات رئیسه فدراسیون فوتبال تصویب کرده که کارلوس کروش بماند اما برایش بسته پیشنهادی فرستاده است. بسته ای که بعید است کروش هیچ یک از بندهایش را بپذیرد.

به گزارش خبرآنلاین کارلوس کروش و تیم ملی فوتبال ایران همچنان به هم پیوند نخورده اند. کروش بیش از یک هفته سرگردانی در تهران را سپری کرده. خودش دنبال کارهای مالیاتش رفته تا بتواند مشکل خروجش را حل کند و هنوز فقط اخبار مربوط به خواستنش توسط هیات رئیسه را می شنود. هنوز خبری از مذاکرات رودررو نیست.

 

طرف مقابل وقت کشی می کندو شرایط به سمتی می رود که پروژه رفتن کروش نهایی شود.آخرین اخبار منعکس شده به بیرون از نشست هیات رئیسه این است که شرایط طوری باشد تا کروش بدون غرامت از فوتبال ایران جدا شود چون اگرچه همه می گویند او را می خواهند اما ته حرف تک به تک شان همانی است که پیشتر وزیر ورزش گفته است.

 

حرفی که وزیر هنوز هم به آن اعتقاد دارد. اینکه کارلوس کروش باید تغییرات اساسی در رفتارهایش ایجاد کند. تغییراتی که البته کروش حاضر به انجام شان نیست و آنها را بخشی از حرفه ای گری خود می داند.

در این شرایط در هیات رئیسه این طور که روزنامه های ورزشی نوشته اند تصمیم بر این شده تا همه خود را موافق ماندن کروش نشان دهند تا او نتواند درخواست غرامت کند و خودش خسته شود و از ایران برود.

اگرچه سابقه فوتبال ایران نشان داده در پایان تمام این بازی های پلیسی وقتی کار به نهاد فیفا می رسد ، فوتبال ایران است که محکوم می شود و مثل پلیس بازی مانوئل ژوزه باید غرامت بپردازد!

اخبار ورزشی - خبرآنلاین

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------