اتفاق جالب در فضای مجازی؛ موتور جستجوی اختصاصی ستاره فوتبال افتتاح شد + عکس



اخبار,اخبار ورزشی , زلاتان ایبراهیموویچ

در سایت zlaaatan.com می توان هرگونه اطلاعی مربوط به مهاجم سابق بارسلونا و اینتر و یووه و میلان پیدا کرد.

 زلاتان ایبراهیموویچ حالا مثل گوگل یک موتور جستجوی اینترنتی است. فوق ستاره پاری سن ژرمن یک موتور جستجوی اختصاصی در اینترنت دارد.

در سایت zlaaatan.com می توان هرگونه اطلاعی مربوط به مهاجم سابق بارسلونا و اینتر و یووه و میلان پیدا کرد. مثلا اگر شما کلمه فراری را تایپ کنید، اطلاعات مربوط به ماشین های زلاتان را پیدا می کنید.

آندره اس کیلاندر مدیر خلاقیت آژانس سوئدی SweetPop که این صفحه اینترنتی را درست کرده در این رابطه گفت: «موتور جستجوگر ما به گوگل متصل بوده ولی همه اطلاعاتی که در اختیار شما قرار می دهد، مربوط به زلاتان هستند. در این موتور جستجو همه چیز به زلاتان مربوط می شود.»

کیلاندر گفته: «اگر دنبال دستور تهیه غذا باشید، "زلاتان برگر" پیدا می کنید. زلاتان یک شخصیت شناخته شده در تمام دنیاست و برای همین ما چنین چیزی انتخاب کرده ایم.

وی در ادامه تاکید کرد: «البته خود ایبراهیموویچ در جریان این موتور جستجو نیست. ما هرگز اجازه او را برای راه اندازی این موتور جستجو درخواست نکردیم. اما می دانیم که با این قضیه هم مثل هزاران هزار تجربه مفرح برخورد می کند.»

این  مدیر خلاق فضای مجازی ادامه داد: «تا امروز بیش از 100 هزار نفر از پنجشنبه گذشته که این صفحه راه اندازی شده، از این موتور جستجوی اینترنتی استفاده کرده اند.»

اگر شما مثلا نام یک بازیکنی که زلاتان با او درگیری فیزیکی داشته را در این موتور جستجو تایپ کنید، تمام مشخصات آن درگیری و تاریخ و جزئیات آن را پیدا می کنید...

 

اخبار,اخبار ورزشی , زلاتان ایبراهیموویچ

 

اخبار ورزشی - جام نیوز

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------