واکنش منصوریان به شایعه پرسپولیسی بودنش



اخبار,اخبار ورزشی ,سرمربی نفت تهران

سرمربی نفت تهران می گوید اگر می خواست به راحتی به پرسپولیس می رفت اما چون عاشق استقلال بود، با تماس قلعه نویی راهی این تیم شد.

 در تازه ترین ادعا، امیر عابدینی مدیرعامل سابق پرسپولیس گفته است: «منصوریان از پارس خودرو به تمرین تیم ما آمد و زیر نظر درخشان به تمرین پرداخت. اما پس از جلسه درخشان اعلام کرد منصوریان به کارش نمی آید. او علاقه داشت به پرسپولیس بیاید اما شرایط مهیا نشد و سر از استقلال در آورد!»

منصوریان در واکنش به این اظهارات عابدینی گفت: «یک بار برای همیشه در این باره حرف می زنم تا دیگر بحثی صورت نگیرد.» چهره محبوب استقلالی ها، در ادامه توضیح داد: «من همیشه رابطه خوبی با هواداران پرسپولیس داشته ام. الان در خیابان هم من را می ببیند لطف می کنند. آنها را دوست دارم. اما چرا این حرف را زدم؟ من 20 سال این حرف ها را جایی نزدم.

 

ولی بارها گفته اند منصوریان به تمرین پرسپولیس رفت تا تست بدهد. می گفتند او با رضا شاهردوی هم به تمرین نرفت. ولی به جان امیرم که تمام زندگی ام است، نه با رضا شاهردوی و نه تنها به تمرین پرسپولیس نرفتم که بازیکن این تیم شوم. من دیدم که یکمقدار در کامنت های هواداران این اخبار نادرست، تائید می شود.

 

من پرسپولیسی ها را دوست دارم ولی از روز اول استقلال را می خواستم. من عاشق استقلال هستم. بعد نوشته بودند رفتم تمرین پرسپولیس تست دادم و قبول نشدم! مگر من بازیکن لیگ برتری نبودم چرا باید تست می دادم؟!»

او البته توضیح داد که می توانست به راحتی پیراهن پرسپولیس را بپوشد: «من اگر می خواستم به پرسپولیس بروم راحت بود. آقای نبی که دوست نزدیک عابدینی بود. حتی دینورزاده هم گفت که من با عابدینی نزدیکم و می توانم با او حرف بزنم. ولی بازی در استقلال رویای بچگی من بود.

 

در 10 سالگی حسن روشن را دیدم، نزدیک بود سکته کنم. او با همسایه روبروی ما رفته و آمد داشت. در را باز کردم، او را دیدم هنگ کردم. یک بار در را بستم و دوباره باز کردم و دیدم خودش است. فقط به او خیره نگاه می کردم. شلوار تنگ پوشیده بود با پیراهن یقه خرگوشی. »

یک بار برادر منصوریان در مصاحبه ای گفته بود او پرسپولیسی است. علیرضا در این باره هم گفت: «نه اینطور نیست. اگر این مصاحبه را انجام می داد که آتشش می زدم! محمدرضا واقعا پرسپولیسی افراطی است و برای این تیم تسبیح می اندازد.

 

10 دقیقه از بازیکنان تعریف می کند، 10 دقیقه فحش می دهد. نمی دانم در خانواده ما که همه استقلالی هستند او چطور پرسپولیسی شد. علی پروین و کریم باقری عشق هایش هستند.»

اخبار ورزشی - خبرآنلاین

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------