یکی به داد ملی پوش 22 ساله برسد!



اخبار,اخبار ورزشی ,تخلف بازیکنان سرباز

تخلف بازیکنان سرباز ، این اتفاقی بود که باید آنها به خاطر انجامش به سزای اشتباه شان می رسیدند.

به گزارش  خبرآنلاین برخورد قاطع با بازیکنانی که در پرونده خرید خدمت ها نقش داشتند ، خواسته ای عمومی بود. بازیکنانی که به هر دلیلی تصمیم گرفته بودند از بستر مناسب ایجاد شده توسط عده ای سودجو استفاده کنند و با خرید خدمت های شان بتوانند به پول های بیشتری برسند.

 

در میان این بازیکنان اما بودند جوانترهایی که اغفال شدند. یکی از آنها احمد عبدالله زاده بازیکن 22 ساله و استعدادی برای آیده تیم ملی فوتبال است. بازیکنی که امسال از تیم های پایه فولاد کشف شد و با تشخیص اسکوچیچ در ترکیب ثابت قرار گرفت. بازیکنی که خیلی زود توانست تا پیراهن تیم ملی پیش برود.

 

او که دانشجو بود و معافیت از خدمت داشت اما به اصرار بعضی از تصمیم گیران تیمش مرتکب این تخلف شد و حالا فوتبالش می تواند به جای رفتن به سمت موفقیت ، در سرازیری سقوط ادامه پیدا کند.

احمد عبدالله زاده یکی از معدود بازیکنان محکوم از سوی قوه قضاییه در پرونده کارت پایان خدمت هاست که یلی سریع به قانون تمکین کرد و دو ماه را به آموزشی رفته تا آماده اعزام به یگان خدمتی اش در ارتش باشد و با پایان محرومیت یکساله شان از حضور در لیگ برتر بتواند مشکلش را برای ادامه فوتبال حل کند. او اما کمی بدشانس تر از سایر همبازی های سرشناسش بوده و در زمان تقسیم ، به نیروی زمینی ارتش افتاده است. حالا او تنها می تواند به نیروی زمینی برود. به تیمی که در انتهای لیگ یک قرار گرفته و اگر از 3 بازی آخرش حتی یک شکست بیاورد ، تقریبا سقوطش به دسته دوم قطعی می شود.

این یعنی بازیکنی که شانس بازی ثابت در ترکیب تیم ملی را دارد باید به لیگ دسته 2 برود. عبدالله زاده مثل سروش رفیعی وآزمون جهانبخش و قاسمی نژاد و ارسلان مطهری و چند جوان دیگر لیگ برتر که سنی زیر 24 سال دارند از آنهایی هستند که کروش در صورت ماندن روی شان برای تغییر نسل فوتبال ایران حساب باز کرده است.

 

اگرچه تجربه تلخ چند بازیکن دانه درشتی که به رغم تخلف شان ، با قلدری جلوی تمکین از قانون ایستادند و به کسب درآمد میلیاردی شان ادامه دادند و حتی رافت مسئولان نظامی را هم نادیده گرفتند تا راه برای اعمال بخشش برای این فوتبالیست ها سخت شد اما بازیکنانی چون عبدالله زاده که قراردادهای 50 یا 60 میلیون تومانی داشتند و توانستند تا این مرحله پیش بیایند و در آستانه تیم ملی باشند معمولا قربانی برخوردهای اشتباه بازیکنان سرشناس می شوند.

 

اخبار ورزشی - خبرآنلاین

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------