شرط ویژه وزارت برای خریدار جدید استقلال؛ این آقا نباشد!



اخبار,اخبار ورزشی ,مدیرعامل استقلال

مدیرعامل استقلال به همراه اسپانسر آبی ها به دفتر نماینده تام الاختیار وزارت ورزش و جوانان رفت تا حکم اضافه شدن اسپانسر به هیات مدیره را دریافت کند.

بعد از اتفاقاتی که در روزهای پایانی سال 93 رخ داد، سعید افجه‌ای عضو جنجالی و پرسروصدای هیات مدیره استقلال با حکم وزیر ورزش و به پیشنهاد افشارزاده از هیات مدیره استقلال کنار گذاشته شد. بعد از برکناری افجه ای، افشارزاده در تلاش بود تا اسپانسر استقلال را عضو هیات مدیره آبی ها کند تا از این طریق علاوه بر نزدیک تر شدن اسپانسر به تیم، بتواند در بخش اقتصادی کمک بیشتری از او بگیرد.

بعد از جلسات متعدد اسپانسر با افشارزاده، شاهرخ سبک دست نماینده اسپانسر اعلام کرد در صورت عضویت در هیات مدیره آبی ها حتی حاضر است تا در مزایده سوم به عنوان خریدار شرکت کند. پیشنهاد هیجان انگیزی که افشارزاده را بر آن داشت تا به خادم پیشنهاد اضافه کردن نماینده اسپانسر در هیات مدیره را بدهد.

از همین رو در ابتدای هفته بهرام افشارزاده به همراه شاهرخ سبک دست اسپانسر آبی ها به دفتر خادم رفت تا حکم اضافه شدن اسپانسر را به هیات مدیره دریافت کند.

در این جلسه چندین و چند شرط پیش پای سبک دست گذاشته شد که به او تاکید شد در صورت پذیرش این شروط حکم عضویت در هیات مدیره آبی ها را دریافت خواهد کرد.

مهمترین شرط موجود این بود که در صورت حضور اسپانسر آبی ها در مزایده سوم و برنده شدن در این مزایده از علی فتح الله زاده مدیرعامل قبلی این باشگاه استفاده نکند.

بدهی های فراوان و حساب های مالی مخدوش و بی انضباطی های فراوان مالی دوران مدیریت فتح الله زاده سبب شده تا وزارت به هیج عنوان موافق بازگشت این مدیر پرسر و صدا و باسابقه به جمع آبی ها نباشد.

شرطی که البته بهرام افشارزاده را بیشتر از همه خوشحال کرد چرا که او مطمئن شد که در صورت مالکیت سبک دست در استقلال، خبری از فتح الله زاده نخواهد بود! این شرط بلافاصله با موافقت سبک دست روبرو شد تا او حکم عضویت در هیات مدیره آبی ها را دریافت کند.

اخبار ورزشی - اسپورت تی وی

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------