شاید برانکو فصل بعد سرمربی پرسپولیس نباشد!



اخبار,اخبار ورزشی ,برانكو ايوانكوويچ

اتفاقات اخیر در باشگاه پرسپولیس به حدی تلخ است که شاید تمام برنامه‌ریزی‌ها را از بین ببرد.

 برانكو ايوانكوويچ سرمربي كروات پرسپوليس با شوق و اشتياق خاصي پس از 8 سال به ايران برگشت تا شايد به لطف يك قرارداد «چرب» بتواند «پرسپوليسي رؤيايي» بسازد.

حسين هدايتي وارد عمل شد و چك‌هايش را روي ميز چيد تا محمدحسين نژادفلاح با اين پشتوانه مالي، به استانبول تركيه رفته و پس از مذاكرات رضايتبخش، اين مربي را جانشين حميد درخشان كند. همه چيز داشت خوب پيش مي‌رفت. قرارداد 3 ميليارد و 400 ميليون توماني برانكو براي يك فصل و 8 بازي باقي‌مانده در اين ليگ به سرعت تنظيم شد و حتي برانكو قبول كرد به تهران بيايد تا زودتر از موعد مشروط، هدايت پرسپوليس را برعهده بگيرد.

تا اينجا تصور مي‌شد پرسپوليس از بحران عبور كرده اما آزادي حميدرضا سياسي از بازداشت، بيشتر از اينكه براي پرسپوليسي‌ها خبر خوبي باشد، اتفاقات اين باشگاه را تحت تأثير قرار داد. سياسي برگشت و معاون پارلماني وزير ورزش رسماً گفت او همچنان عضو هيأت‌مديره باشگاه است.

حسين هدايتي كه تحت فشار اسپانسر سابق باشگاه يعني شركت بهنام پيشرو بود، وقتي با خبر آزادي سياسي و بازگشتش به پرسپوليس مواجه شد، قيد پول خرج كردن براي اين باشگاه را زد و همه چيز را به مزايده واگذار كرد. هدايتي كه رفت، هم چك‌هاي حميد درخشان براي تسويه حساب برگشت خورد و هم مبلغ 800 ميليون توماني كه قرار بود به حساب برانكو واريز شود، دود شد و به هوا رفت!

برانكو وقتي موضوع را فهميد، از كوره دررفت و در جلسه با محمدحسين نژادفلاح اعلام كرد اگر به زودي 25 درصد از قراردادش را نگيرد، امكان ادامه همكاري وجود نخواهد داشت. با اين حساب اگر ديديد برانكو با وجود داشتن قرارداد در فصل آينده، در پايان همين فصل از پرسپوليس رفت، زياد تعجب نكنيد چون او حسابي از رفتاري كه پرسپوليسي‌ها درپيش گرفته‌اند، شاكي است.

اخبار ورزشی - خبر ورزشی

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------