« کی بود کی بود من نبودم » درباره انتشار قرارداد کی‌روش



اخبار,اخبار ورزشی ,کارلوس‌کی‌روش

مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان از برخورد قاطع با مسببان انتشار مفاد قرارداد کارلوس‌کی‌روش با فدراسیون فوتبال خبر داد.

رضا حسنی‌خو مدیر کل حراست ورزش و جوانان که به عنوان نماینده وزیر ورزش در جلسه کارلوس کی‌روش و علی کفاشیان شرکت کرده بود در واکنش به این افشاگری گفت: «انتشار مفاد قرارداد کی روش کار درستی نبود. بعد از انتشار این موضوع به دنبال این هستیم که چه کسی این کار را انجام داده‌ است و برای شناسی فرد و یا افرادی که این موضوع را رسانه‌ای کرده‌اند پیگیری‌های خود را آغاز کرده‌ایم.»

به گفته این مقام ارشد در وزارت ورزش و جوانان احتمال اینکه این خبر از سوی بدنه این وزارتخانه منتشر شده باشد خیلی ضعیف است. وی در این باره چنین گفت: «بعید می‌دانم این کار از بدنه وزارت ورزش صورت گرفته باشد. از سوی دیگر من الان نمی‌گویم که از داخل فدارسیون این کار انجام شده‌ است. باید تا پایان تحقیقات در خصوص این موضوع صبرکرد ولی آن چیزی که مشخص است این است که با مسببان آن برخورد قاطع و قانونی خواهیم کرد.»

در این میان و در حالی که حسنی‌خو موضع سرسختانه‌ای در قبال انتشار مفاد قرارداد کی روش گرفته است، شهرام دبیری عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در گفت و گویی اعلام کرد که انتشار قرارداد کی روش با فدراسیون فوتبال نشان داد که نکته مبهمی در قرارداد کی‌روش وجود ندارد. او البته این را هم گفت که که انتشار مفاد قرارداد کی روش کار درستی نبود.

دبیری در بخش دیگری‌ از صحبت‌هایش درباره انتقادها به بعضی از بندهای قرارداد از جمله ارائه هزینه دندانپزشکی، خاطرنشان کرد: این موضوع به اندازه‌ای کوچک و بی ارزش است که قابل طرح نیست. کی‌روش‌در ایران پیش هر دندانپزشکی برود، دندان‌هایش را رایگان درست می‌کنند و از او پول نمی‌گیرند.»

امروز در حالی مدیر کل حراست وزارت ورزش و جوانان و عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال نسبت به این موضوع از خود واکنش نشان دادند که عباس ترابیان دبیر کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال پیش از این گفته بود 50 درصد از قراردادی که منتشر شده است کاملا صحیح و معتبر است اما 50 درصد از جزییات قرارداد یا مخدوش است و یا اصلا در نسخه منتشره در رسانه‌ها نیامده است.

 

اخبار ورزشی - تیک

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------