آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

قلعه‌نویی: آقای بیک‌زاده چرا در تیم ملی خوب بازی می‌کنید؟!



اخبار,اخبار ورزشی ,سرمربی تیم فوتبال استقلال

سرمربی تیم فوتبال استقلال قبل از شروع تمرین امروز به صورت مفصل با بازیکنان تیمش گفت‌وگو کرد.

تمرین امروز تیم فوتبال استقلال از ساعت 17:30 در زمین کمپ زنده یاد حجازی و در غیاب کریم بوستانی برگزار شد.

تمرین امروز حاشیه‌هایی داشته از نظرتان می‌گذرد.

*قبل از شروع تمرین تعدادی از هواداران استقلال در اعتراض به مصاحبه‌های حسن روشن و امیر حاج رضایی علیه این دو نفر شعار دادند. هوادارن استقلال شعار می‌دادند ژنرال جام بیاری، جام نیاری دوستت داریم. همچنین آنها تیم شموشک و سقوط به دسته 3 را به رخ حسن روشن پیشکسوت این تیم می‌کشیدند.

* یک کودک مبتلا به سرطان قبل از تمرین امروز در اتاق قلعه‌نویی حاضر شد و به او گفت آرزویش بازی درتیم‌های پایه استقلال است. هنگامی که حنیف عمران‌زاده این نوجوان خردسال را دید اشک می‌ریخت و بازیکنان هم از اینکه این نوجوان با بیماری دست و پنجه نرم می‌کند ناراحت شدند.

*خسرو حیدری و وحید طالب‌لو نفراتی بودند که بعد از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت به تمرینات بازگشتند.

* حیدری به محض دیدن قلعه‌نویی به سمت او رفت و برخورد گرمی با سرمربی استقلال داشت.

*محسن کریمی هافبک جوان آبی‌پوشان که در دیدار مقابل ملوان بازی نکرد امروز با استقلال تمرین نکرد.

* قبل از آنکه تمرین تاکتیکی آغاز شود سرمربی استقلال بازیکنان را دور هم جمع کرد و با آنها به گفتگو پرداخت. قلعه‌نویی خطاب به بازیکنان گفت: نمی‌دانم چرا 20 هفته است که خوب نتیجه نمی‌گیریم و مدت‌ها است که از رقبایمان جلو می‌افتیم ولی گل می‌خوریم و بازی‌ها را از دست می‌دهیم .

وی افزود: ما 4 هفته پیش رو داریم که هنوز هم معتقدم می‌توانیم موفق شویم و تا آخرین لحظه باید بجنگیم و جبران کنیم. واقعاً حیف است که این استقلال قهرمان نشود.

وی در ادامه خواستار شنیدن نقطه‌ نظرات بازیکنان استقلال شد که بیک‌زاده خطاب به قلعه‌نویی گفت: ما در تیم مشکلاتی داریم و هزار استرس به ما وارد می‌شود در کل این فصل رفتارها به شکلی بود که همه فکر می‌کنند ملی‌پوشان کم‌کاری کردند دراین لحظه قلعه‌نویی پاسخ داد چه کسی چنین چیزی را مطرح کرده؟ هیچ کس کم‌کاری نکرده و ما اصلاً چنین حرفی را نزدیم.

بیک‌زاده در ادامه خطاب به سرمربی استقلال گفت: ما مشکلات مالی هم داریم که خودتان بهتر می‌دانید معلوم است که فکرمان کار نمی‌کند و ممکن است دچار مشکل شویم که قلعه‌نویی باز هم پاسخ داد پس چطور در تیم ملی خوب بازی می‌کنید؟ در این لحظه هاشم بیک‌زاده خطاب به سرمربی استقلال گفت در تیم ملی آرامش داریم و فکرمان راحت است.

سرمربی تیم استقلال در ادامه صحبت‌هایش گفت: ما باید به مردم جواب بدهیم و همه این مشکلاتی که شما می‌گویید بر سر راه همه تیم‌ها ممکن است وجود داشته باشد ولی اینجا استقلال است و همه از ما توقع دارند. همچنین سرمربی تیم استقلال انتقادی را از آرش برهانی کرد و گفت: شنیده‌ام قصد داشتی از انزلی جدا به تهران برگردی که مهاجم استقلال هم پاسخ داد اینطور نبود و من هم با همه اعضای تیم برگشتم.

*پس از صحبت‌های سرمربی استقلال وحید طالب‌لو نزد قلعه‌نویی رفت و به وی پیشنهاد داد که بازیکنان بدون حضور او همدل شوند که سرمربی استقلال با این پیشنهاد موافقت کرد. در این لحظه طالب‌لو بازیکنان را به گوشه‌ای از زمین برد و حلقه اتحاد استقلالی‌ها تشکیل شد تا بازیکنان با یکدیگر هم قسم شوند.

* بازیکنانی که در ترکیب اصلی استقلال مقابل ملوان بازی کردند و تنها تمرینی سبک انجام داده و بقیه بازیکنان در قالب دو گروه فوتبال تاکتیکی را پشت سر گذاشتند.

* تمرینات تیم فوتبال استقلال فردا در دو نوبت صبح و عصر برگزار خواهد شد.

اخبار ورزشی - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------