چرا حنیف عمران زاده همه پست های اینستاگرامش را پاک کرد؟



اخبار,اخبار ورزشی ,حنیف عمران زاده

حنیف عمران زاده با پاک کردن پست هایش در اینستاگرام به نوعی شایعات اخیرا را تائید کرد. 

به گزارش خبرآنلاین مدافع استقلال که علاقه زیادی به حضور در فضای مجازی دارد، بی آنکه توضیحی بدهد، تمام پست های خود را حذف کرد. گویا علت این اتفاق، توهین های بعضی ها و ناراحتی همسر حنیف عمران زاده از این توهین ها بوده است. عمران زاده خودش در این باره گفته بود: «همسرم این کامنت ها را دیده و ناراحت است که چرا بعضی ها اینقدر توهین می کنند.»

 

حنیف در ایام نوروز بی سر و صدا ازدواج کرد. بهرام افشارزاده مدیرعامل استقلال در این باره می گوید: «باید اول از او تشکر کنم. با وجود تمام مشکلاتی که داشت، یک بار حرف نزد. شب عید می خواست عروسی کند و پولی نداشت. ما سرانجام 25 میلیون جور کردیم و به او دادیم. با همین پول هم عروسی گرفت.»


عمران زاده پس از ازدواج روی پست های اینستاگرامی اش حساس تر شد. بعد از بازی استقلال و ذوب آهن وقتی حنیف ناگهانی روی نیمکت نشست، شایعه شد او به دلیل یکی از پست های اینستاگرامی اش مورد غضب سرمربی قرار گرفته است. اما حنیف این شایعه را رد کرد و گفت: «نه بابا، نیمکت نشینی من به این مسئله ربطی ندارد. انشالله از هفته بعد بازی می کنم.» اما عمران زاده پس از آن عکسی از خود در کنار مهدی رحمتی منتشر کرد که با واکنش تند عده ای از هواداران مواجه شد. حنیف در روزهای اخیر بی آنکه توضیحی دهد، تمام پست های اینستاگرامی اش را حذف کرد تا به نوعی اعتراضش را به هواداران نشان دهد.


جالب اینجاست که عمران زاده اواخر سال گذشته برای دفاع از امیر قلعه نویی در مقابل نکونام به دادگاه رفت و شهادت داد که تا به حال سرمربی تیمش به او یا بازیکن دیگری در رختکن توهین نکرده است.

 اخبار ورزشی - خبرآنلاین

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------