قلعه‌نویی:آب خوش از گلویمان پایین نرفت



اخبار,اخبار ورزشی ,امیر قلعه‌نویی

سرمربی استقلال معتقد است تیمش کیفیت بالایی دارد و نتایج ضعیف هفته‌های اخیر به اشتباه‌های فردی بازیکنانش بر می‌گردد.

به گزارش ایسنا، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری قبل از دیدار تیمش با تیم پدیده مشهد گفت: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. در چند بازی اخیر یا مساوی کرده ایم و یا باخته ایم و شایستگی خوبی داشته ایم روی اشتباهات فردی نتایج را واگذار کرده‌ایم و به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم. هر بازی را دو یا سه بار ارزیابی می کنیم و بازی مقابل ملوان به خصوص در نیمه دوم یکی از بازی‌های خوب ما بود.

وی ادامه داد: تیم پدیده هم تیم بسیار خوبی است و فو‌تبا‌ل با برنامه ای را ارائه می‌دهد. مربی فهیمی دارد. ما استقلال هستیم و می‌خواهیم در این دیدار پیروز شویم. متاسفانه در طی دو سال گذشته و به خصوص امسال نتوانستیم با تمام نفراتمان بازی کنیم، زیرا برخی در اردو و برخی هم مصدوم بودند و نمی توانستیم در کنار هم باشیم.

وی ا‌دا‌مه‌ داد: خدا را شکر خسرو به تیم ما برگشته است و امیرحسین صادقی و هاشم بیگ زاده هم در اختیار داریم تمرینات خبوی انجام داده‌ایم و به دنبال این هستیم که سه امتیاز را به دست بیاوریم.

وی تاکید کرد وظیفه ما این است که تا آخرین لحظه برای کسب جام تلاش کنیم. هنوز معادلات جدول مشخص نشده است و به بازیکنانم خسته نباشید می گویم و بابت بازی خوبی که در دیدار با ملوان انجام داده‌اند از آنها تشکر می‌کنم. باید در چهار بازی آینده با تمام وجود تلاش کنیم چرا که این بازی‌ها کلید بازگشت به بالای جدول هستند.

قلعه‌نویی درباره مصدومان و محرومان مسابقه با پدیده خاطر‌ نشان کرد: یعقوب کریمی را به دلیل مصدومیت و میلاد فخرالدینی را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم. یک فصل است که آب خوش از گلویمان پایین نرفته است.

سرمربی استقلال در‌ رابطه با عملکرد تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا اظها‌ر کرد: البته عملکرد آنها ارتباطی به من ندارد ولی درباره کلیات قضیه باید بگویم که بعضی از قلم به دست‌ها فو‌تبا‌ل ما را به این روز انداخته اند. برانکو مربی کوچکی نیست و مربی بزرگی است و او را فوق‌العاده‌ دوست دارم. این فصل به ایران‌آمده است و در این دیدار هم سه گل خورده است. عملکرد ضعیف ما چند بخش دارد. اگر قرار است در آسیا نتیجه‌ خوبی را کسب کنیم باید برای این ر‌قابت‌ها هزینه کنیم در سال‌های گذشته که به جمع هشت تیم آسیا رسیدیم به برخی از آقایان برخورد و تیم ما را کوبیدند.

قلعه‌نویی تاکید کرد : عرب‌ها برای این بازی‌ها حداقل 12 تا 15 میلیون دلار هزینه می‌کنند. آیا کسانی که به فو‌تبا‌ل ما وابسته هستند حق فو‌تبا‌ل را می‌دهند؟ زمانی که این تیم‌های عربی به ایران می آیند با پرواز چارتر سفر می‌کنند و با حداقل 70 80 نفر به ایران می آیند و امکانات مجهزی هم دارند. در عوض وقتی ما به کشورهای عربی سفر می کنیم باید چند پرواز را عوض کنیم. اگر رسانه ملی به موقع به تعهداتش عمل می‌کرد طبیعتا فو‌تبا‌ل ما هم با این مشکلات دست به گریبان نبود. وضعیت لیگمان هم به این صورت است 10 سال پیش گفتم که زمین‌های خوبی را نداریم، اما یکسری از عمروعاص‌ها ایراد گرفتند. کدام یک از ورزشگاه‌های ما استاندارد است ؟

سرمربی استقلال گفت: از تیم‌های فو‌تبا‌ل و فو‌تبا‌ل حمایت نمی کنیم. گویا فو‌تبا‌ل خار چشم آقایان شده است و مدام می‌گویند که فو‌تبا‌لی‌ها پول های کلان می‌گیرند. هفت ماه است که از باشگاه پولی دریافت نکرده ام و در هر تیمی که حضور داشتم از آنها طلب دارم. آن وقت بابت این قراردادها از ما مالیات می‌گیرند. سال گذشته قرارداد من با استقلال یک میلیارد و 300 میلیون تومان بود که 20 درصد آن را جریمه کردند و یک میلیارد آن باقی‌ ماند. از این یک میلیارد تومان هم 200 میلیون تومان نگرفته‌ام. اگر رسانه ملی به تعهداتش عمل می‌کرد این وضع پیش نمی آمد. هفت ماه است که به بازیکنان‌مان پرداختی نداشتیم. آخرین پاداشی که به آنها داده‌ایم 40 سکه بود که آن را هم از دوستم قرض کردم.

وی ا‌دا‌مه‌ داد: البته تاج هم در این مساله مقصر نیست. به او هم قول می‌دهند اما به قولشان عمل نمی‌کنند. اگر می‌خواهیم پیشرفت کنیم باید مدیریت و بر‌نامه‌ریزی داشته باشیم و به تعهداتمان عمل کنیم. تیم‌هایی مانند گالاتاسرای و فنرباغچه شبکه تلویزیونی خصوصی دارند و 80 درصد درآمدهایشان را از آنها تامین می‌کنند. همین افراد عمرعاصی اگر درخشان روی نیمکت تیم پر‌سپولیس بود تا به میدان آزادی می‌رسید او را دار می‌زدند! به تیم‌های ایرانی پولی نمی دهیم و نگاه فو‌تبا‌لی نداریم. ایران تنها جایی است که چه ببریم و یا چه نبریم از فو‌تبا‌ل لذتی نمی برند. متاسفانه بعضی قلم‌ به دست ها اجازه نمی‌دهند که فو‌تبا‌ل در مسیر خودش حرکت کند. آنها 36 بار نظرسنجی گذاشتند. حالا هم فردی به نام هدایتی آمده است به پر‌سپولیس کمک کند اما نمی‌گذارند که کارش را انجام دهد. چیزی که در شان خودشان است را در تلویزیون به ما می‌گویند.

قلعه‌نویی تاکید کرد: اگر پر‌سپولیس با پرواز چارتر به قطر می‌رفت و بازیکنانش خسته نمی شدند و ذهن آرامی داشتند و پولشان را به موقع پرداخت می‌کرد‌ند می توانستند عملکرد خوبی داشته باشند. به نظرم بازی‌های آسیایی راحت‌تر از لیگ داخلی خودمان است. سه بازی در استادیوم آزادی انجام می دهیم که کیفیت چمن عالی دارد و سه بازی هم در ورزشگاههای انجام می دهیم که کیفیت به مراتب بالاتر از آزادی دارند.

 

در دو سال گذشته کار را به جایی رساندند که در عربستان در بازی مقابل الشباب هر چه به نیمکت تیم ملی نگاه کردم بازیکنی را برای تعویض نیافتم. بیایید و ببینید که لخویا چقدر برای آسیا هزینه کرده است. شاید قیمت یک بازیکن این تیم به اندازه کل بودجه پر‌سپولیس باشد. نگاه‌ها را با معرفت ایرانی و غیرت ایرانی عوض کنید تا فو‌تبا‌لمان پیشرفت کند.

اخبار ورزشی - ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------