لیونل مسی دوست صمیمی اش در بارسلونا را معرفی کرد



اخبار,اخبار ورزشی , تیم فوتبال بارسلونا

مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا در گفت‌وگویی بهترین دوست خود در تیم فوتبال بارسلونا را معرفی کرد.

 خیلی از رسانه‌های اروپایی دوست دارند که با ورود به مسایل شخصی از زندگی خصوصی لیونل مسی، ستاره آرژانتینی تیم بارسلونا مطلع شوند.

خبرنگار نشریه "'FourFourTwo" در همین زمینه از مسی سوال پرسیده که بهترین دوست او در بارسلونا چه کسی است؟

مسی در واکنش به این سوال می‌گوید: همه بازیکنان بارسا ارتباط خوبی با همدیگر دارند،‌اما من ارتباط صمیمی‌تری با دنی آلوز دارم چون در ترکیب تیمی نیز ما در منطقه راست بازی می کنیم و از زمانی که آلوز به بارسا آمده ما مد‌ت‌هاست که در کنار هم بازی کرده‌ایم.

وی ادامه می دهد: من و آلوز در خارج از میدان مسابقه و فوتبال نیز ارتباط دوستانه خود را تقویت کرده‌ایم و دوستی دیرینه‌ای با هم داریم. در زمین مسابقه نیز کمک‌های زیادی به هم می‌کنیم.

مسی در ادامه گفت‌وگویش به یک دوست دیگرش در بارسلونا اشاره می کند و می‌گوید: با جراد پیکه هم دوستی خوبی دارم و جملاتی که او به کار می‌برد واقعاً محبت آمیز هستند، اما او در زمینه فوتبال بسیار جدی است. در میدان مسابقه و تمرین در مورد پیکه فقط دو چیز را می توانم که بگویم؛ تلاشگر و جدی.

مهاجم آرژانتینی مسایل فوتبالی و شخصی را دو مقوله جداگانه می‌داند و تاکید می‌کند: زندگی خصوصی با فوتبال دو مقوله کاملاً جداگانه هستند. ما در بارسلونا تا آنجایی که فوتبال به ما اجازه می دهد در کنار همدیگر هستیم، اما در خارج از میدان فوتبال هر کس داستان زندگی خصوصی خودش را دارد. ما نیاز داریم که در کنار فوتبال، در کنار خانوده‌هایمان نیز باشیم. هر کدام ‌مان همسر و فرزند داریم پس نیاز هست که ما هم در کنار بچه‌هایمان باشیم.

اخبار ورزشی - جام نیوز

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------