عکس / سلفی فیلمبردار کتک کاری خانزاده با کریم باقری



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه پرسپولیس

فیلمبردار حرکت زشت خانزاده از مربی پرسپولیس درخواست جالبی داشت. در حالی که کریم باقری به شدت عصبانی بود، ولی درخواست وی را برای سلفی گرفتن با روی باز پذیرفت.

هر چند که بعضی از بازیکنان پرسپولیس پس از پایان چند بازی اخیر به شوخی و خنده به منطقه حضور خانزاده در ترکیب پرسپولیس "اتوبان خانزاده" می‌گفتند ولی مدافع پرحاشیه پرسپولیس از جانب سوشا مکانی که شرایطی شبیه خودش دارد به‌خوبی حمایت شد.

در حالی که پلیس استادیوم به سختی خانزاده را سوار اتوبوس تیم کرد، ناگهان جلوی درب سالن شلوغ شد و این‌بار سوشا مکانی "سه‌گله" با الفاظ آنچنانی همه را به فیض رساند!

سوشا هم که مثل خانزاده سابقه بدی در این زمینه دارد چنان به جان هواداران افتاد که فقط کریم باقری جلوی او را گرفت: «چی‌ می‌گی داد و بیداد می‌کنی؟ مگه این‌جا چاله میدونه؟ اگه هوادار هم یه چیزی می‌گه تو نباید فحش بدی و بزنیش!»

چند لحظه بعد فیلمبردار این صحنه در آن شرایط از باقری می خواهد كه با وی عكس سلفی بگیرد كه با استقبال گرم وی روبرو می شود. شاید ستاره سال های قبل پرسپولیس می خواست با این حركت به بازیكنانی كه پیراهن پرسپولیس برایشان گشاد است درس بدهد.

اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه پرسپولیس

 

اخبار ورزشی - جام نیوز

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------