مهدی رحمتی در پرسپولیس؟



اخبار,اخبار ورزشی , مهدی رحمتی

هنوز فصل پانزدهم لیگ برتر به پایان نرسیده گمانه زنی ها درباره مقصد بازیکنان مختلف آغاز شده است.

 روزنامه ایران ورزشی در شماره صبح دوشنبه خود پیش بینی کرده است بمب خبری سال 94 جابجایی مهدی رحمتی است. دروازه بان سابق آبی ها از پرسپولیس پیشنهاد دارد!

مهدی رحمتی که در ابتدای فصل چهاردهم به خاطر اختلاف از استقلال جدا شد و به پیکان پیوست ، اگرچه در این تیم نتوانست مثل سال های گذشته فوتبالش در نزدیک به یک دهه اخیر در کورس قهرمانی باشد و بیشتر مدعی سقوط بود اما از نظر مالی هیچ یک از مشکلات سال های بازی در استقلال را نداشت.

 

او که گرانترین قرارداد این فصل لیگ برتر را در بین همه بازیکنان چه بر اساس رقم ثبت شده در سازمان لیگ و چه درباره تخمین هایی که درباره اعداد 3 قراردادش می زنند داشت ، حالا برای سال بعد پیشنهاد مهمی از دوستان حسین هدایتی گرفته است.

 

رحمتی که می گویند پدرش پرسپولیسی بوده ، چند سال قبل هم پیشنهادی از سوی پرسپولیس و حبیب کاشانی داشت و به این تیم نرفت اما وقتی این پیشنهاد از سوی مدیر وقت پرسپولیس تکذیب شد ، فایل صوتی گفت و گوی شان را منتشر کرد و ثابت کرد پیشنهادی چشمگیر از تیم سرخپوش داشته است.

اگرجه رحمتی بعید است به تیم رقیب برود چون خودش گفته از نظر شخصیتی ، تحمل  اینکه بتواند در سوی دیگر دروازه دربی حاضر شود ، اما این پیشنهاد را هم نمی تواند نادیده بگیرد. او در این 3 هفته پایانی بازی ها با پیکان تلاش می کند تا به دسته پایین تر سقوط نکنند.

 

اخبار ورزشی - روزنامه ایران ورزشی

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------