ناگفته‌های مربی پیشین پیام صادقیان درباره این بازیکن



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه  پرسپولیس

پیام صادقیان در دوره‌ای که شاگرد ابراهیم زاده در ذوب آهن بود، حاشیه خاصی نداشت ولی بعد از اینکه به پرسپولیس پیوست غرق در حاشیه شد.

منصور ابراهیم زاده از اقدامات خود برای کنترل اعمال صادقیان گفت: پیام صادقیان همیشه با عوامل باشگاه ذوب آهن (مجموعه، کادر سرپرستی، مدیریت باشگاه و بازیکنان بزرگتر تیم) در ارتباط بود و همواره مراقبت‌های ویژه‌ای از او و بازیکنانی مثل او که در سن خاصی هستند، انجام می‌شد. ما یک حس پدرانه و بازیکنان، حس برادرانه‌ای با او داشتند و خیلی چیزها را در نظر داشتیم و از او مراقبت می‌کردیم.

او در پاسخ به این پرسش که چرا پیام در پرسپولیس به حاشیه رانده شد، گفت: شما باید به بازیکنانی مثل صادقیان یاد بدهید که چه کار کند. نباید به امان خدا رها شود. البته پیام دیگر بزرگ شده و خودش هم باید حواسش به اتفاقات اطرافش باشد.

ابراهیم‌زاده در پاسخ به این پرسش که چه کسی را در شرایط امروز صادقیان مقصر می‌داند، اظهار داشت: پیام دو سال در باشگاه پرسپولیس بوده و همانطور که دیدید در زمان آقای دایی هیچ مشکلی را پدید نیاورد.

 

به طور کلی ارتباط دو نفر با هم نیازمند اعتماد است. شما ابتدا باید طرف مقابل را باور داشته و شناخت کاملی از او به دست بیاوید. اگر خاطرتان باشد در باشگاه ذوب‌آهن هم مشکلاتی بعد از تعویض پیش آمد و برخی از بازیکنان اعتراض کردند ولی بعدها که شناخت بازیکنان از من کامل شد مشکلات این چنینی پیش نیامد.

اخبار ورزشی - بانک ورزش

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------