آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان مشخص شد(هفته بیست و چهارم لیگ بیست و سوم)

ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس برای دیدار امروز با صنعت نفت آبادان مشخص شد که طبق پیش بینی ها سرمربی برزیلی تغییری در ترکیب…

ماجراهای باورنكردنی برای تبرئه يك بی‌انضباطی در پرسپولیس!



اخبار,اخبار ورزشی ,محمدرضا خانزاده

خانزاده که در قطر با یک هوادار درگیر شد می‌گوید برخی‌ها در داخل و خارج تیم به او حسادت می‌کنند.

محمدرضا خانزاده حالا شده بازیکن خبرساز فوتبال ایران. کسی که با رفتار بسیار عجیب و سؤال‌برانگیزش در قطر و کتک زدن یک هوادار پرسپولیس، کلاس این باشگاه را در حد تیم‌های محلی پایین آورد و این در حالی است که خانزاده «مثلاً» بازیکن تیم‌ملی بوده است.


رفتار زننده اين بازيكن بي‌انضباط باعث شد فيلم درگيري او با يك هوادار پرسپوليس در دوحه، در سايت‌هاي مختلف خارجي نيز منتشر شود تا اين بي‌انضباطي متأسفانه به پاي همه فوتبال ايران نوشته شود اما خانزاده درددل جالبي با يكي از دوستانش كرده بود. او معتقد است برخي به اين بازيكن حسادت مي‌كنند و به همين علت است كه در داخل تيم، اين همه دشمن و در خارج از تيم، اين همه منتقد دارد!

خانزاده در راه‌آهن و با سرمربيگري مهدي تارتار بازيكن فيكس در ليگ ‌برتر شد و زمان سرمربيگري يحيي گل‌محمدي در پرسپوليس به عليرضا نورمحمدي ترجيح داده شد. وقتي علي دايي هدايت پرسپوليس را بر عهده گرفت، اين بازيكن مجال بازي نداشت ولي در نيم‌فصل دوم به ذوب‌آهن رفت و براي فيروز كريمي بازي كرد تا ذوبي‌ها در ليگ ماندني شوند و سپس به پرسپوليس برگشت و تا امروز در 16 مسابقه براي اين تيم به ميدان رفته كه تنها دو بار در پست اصلي خود يعني مدافع وسط بازي كرده است؛ جايي كه خودش مي‌گويد پست تخصصي‌‌اش نيست چون نمي‌تواند در طول زمين، بارها برود و برگردد.

او گفته وقتي به عنوان تنها سهميه پرسپوليس به جام ملت‌هاي آسيا رفت و حتي زماني كه حضور در اردوي تيم‌ملي در جام‌جهاني‌ 2014 را تجربه كرد، حسادت‌ها به اين بازيكن بيشتر شد و حالا همين حسادت‌ها باعث شده با هر رفتارش، حاشيه‌هايي درست شود. احتمالاً كتك زدن آن هوادار در قطر نيز به علت حسادت بازيكنان بود!

اخبار ورزشی - خبر ورزشی

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------