آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

جواد نکونام:هنوز از فوتبال خداحافظی نکرده ام!/در رسانه‌ها فهمیدم رسماً مربی تیم‌ملی شده‌ام



اخبار,اخبار ورزشی ,  جواد نکونام

یکی از مهمترین خبرهای هفته جاری فوتبال ایران، حضور جواد نکونام روی نیمکت ایران، کنار دست کروش بود.

به گزارش خبرآنلاین بلافاصه پس از خداحافظی او از تیم‌ملی، شایعاتی درباره مربیگری‌‌اش مطرح شد و سرانجام بعد از جلسه هیأت‌رئیسه فدراسیون، این خبر به صورت رسمی اعلام شد.

هر چند اين كار بدون هماهنگي كروش و نكونام صورت گرفت اما با شكل پوشش آن در رسانه‌ها، دو طرف ديگر چاره‌اي به شروع كار ندارند! پس از انتشار اين خبر، خيلي‌ها تلاش كردند با جواد نكونام گفت‌وگو كنند. هافبك سابق تيم‌ملي ناگهان با تماس‌هاي زيادي روبه‌رو شد اما ترجيح داد به اين تماس‌ها پاسخ ندهد. نكونام تنها در اين باره به نزديكان خود گفت: «من بازيكن اوساسونا هستم و هنوز با اين تيم قرارداد دارم. بازي‌هاي حساسي با اوساسونا در پيش داريم و مي‌خواهم تمركزم را روي اين مسابقات بگذارم.» نكونام همچنين توضيح داد: «البته حضور در تيم‌ملي براي هركسي افتخار است اما تا اين لحظه درباره شروع كار و چگونگي آن هيچ صحبتي انجام نداده‌ايم و من از طريق رسانه‌ها متوجه شدم رسماً سرمربي تيم‌ملي شده‌ام!»

كارلوس كروش هم بعد از انتشار اين خبر به علي كفاشيان گفت هنوز درباره زمان شروع همكاري با نكونام توافق نكرده و چنين اتفاقي در واقع كار آنها را مختل مي‌كند. داستان از اين قرار است كه كروش پيشنهاد اوليه را به نكونام داده بود اما دو طرف به هيچ‌وجه درباره جزئيات به توافق نرسيده بودند. قرار بود كاپيتان سابق تيم‌ملي تعيين تكليف كند كه آيا در پايان فصل از فوتبال خداحافظي مي‌كند يا نه. ولي پيش از اينكه دو طرف تكليف را بدانند، يكي از اعضاي هيأت‌رئيسه فدراسيون فوتبال سريعاً اين خبر را در اختيار رسانه‌ها قرار داد تا آنها دچار سرگيجه شوند. نكته اينجاست كه نكونام هنوز از نظر بدني آماده است و پيش از اتمام رقابت‌هاي ليگ دسته دوم اسپانيا، با چند پيشنهاد روبه‌رو شده است. حالا شرايط به وجود آمده تا حدودي تكليف كار را روشن كرده است.

برانكو: پيرواني تحصيلكرده است/نكونام انتخاب خوبي بود
جواد نكونام و افشين پيرواني دو عضو تازه كادر فني تيم ‌ملي هستند. واكنش اهالي فوتبال به انتخاب اين دو مثبت بوده است. برانكو ايوانكوويچ سرمربي سابق تيم ‌ملي و فعلي پرسپوليس كه تجربه كار با آنها را دارد، ابتدا درباره انتخاب پيرواني مي‌گويد: «من به خوبي او را مي‌شناسم. پيرواني آدم تحصيلكرده‌اي است و من مطمئن هستم از پس وظايفي كه به او محول كرده‌اند، به خوبي برمي‌‌آيد.» برانكو همچنين درباره انتخاب نكونام هم توضيح مي‌دهد: «جواد در گذشته خودش را به طور كامل نشان داده است. او بازيكن توانمندي است و براي تيم ‌ملي هم بازي‌هاي خوبي انجام داد. به اعتقاد من انتخاب جواد، انتخاب خوبي بود. به اضافه اينكه نكونام بايد در كلاس‌هاي مربيگري هم حاضر شود.»

نكونام و كروش در تماس تلفني چه گفتند؟
كارلوس كروش سرمربي تيم ‌ملي به صورت تلفني با جواد نكونام گفت‌وگو كرد. در حالي كه خبر دستياري اين بازيكن به صورت قطعي اعلام شد و تمام رسانه‌ها هم آن را اعلام كردند، اين مربي و كاپيتان سابق تيم ‌ملي تازه درباره زمان شروع كار گفت‌وگو كردند. ديروز يكي از مسئولان فدراسيون فوتبال با اعلام اين خبر گفت: «ما هم هنوز نمي‌دانيم چه زماني نكونام كارش را در تيم ‌ملي آغاز مي‌كند.»

 

شماره 6 يك فصل ديگر با اوساسونا قرارداد دارد و مي‌تواند هنوز در رده باشگاهي بازي كند. به همين خاطر وقتي خبر مربيگري قطعي او منتشر شد، خيلي‌ها پرسيدند مگر او به دوران بازيگري‌‌اش خاتمه داده است؟ به گفته آن مقام مسئول، نكونام و كروش در تماس تلفني‌اي كه داشتند، با هم درباره زمان شروع همكاري حرف زدند و در نهايت به اين نتيجه رسيدند كه بايد چند روز فكر كنند تا نظر نهايي‌شان را بدهند.

 

اخبار ورزشی - خبرآنلاین

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------