آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

خبر بد برای پرسپولیس | کاپیتان بازی‌های مهم را از دست داد

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل آسیب دیدگی نمی تواند تیمش را در دو بازی آینده همراهی کند. به گزارش مهر دیدار تیم‌های…

بازیکنی سراغ دارم که افسردگی گرفته، زنش را طلاق داده و زندانی شده است



اخبار,اخبار ورزشی ,علی حنطه

سرمربی راهیان کرمانشاه ادعا می‌کند بازیکنی را می‌شناسد که چون دلال نداشته الان گوشه خانه نشسته است.

علی حنطه در این فصل به راهیان کرمانشاه پیوست، سرمربی که همیشه با جوانان کار کرده و خودش می‌گوید دوست ندارد به تیم متمول برود. حنطه اما دل پری از لیگ یک دارد.

شما انسان رک و با صداقتی هستید و از طرفی هم در یک تیم خصوصی کار کرده‌اید. تیم‌هایی که احتمالا فصل بعد تعداد زیادی از آن‌ها منحل خواهند شد.
با برنامه ریزی‌هایی که در دو سه سال اخیر انجام داده‌اند باعث شدند فوتبالیست‌هایی که پدر وزیر، برادر مجلسی و به طور کلی رابطه‌ای نداشته باشند، همه پایمال شوند. از بازیکنانی که در زمین‌های خاکی آمده و خودشان را نشان می‌دادند، خبری نیست. سعی کرده اند طوری برنامه بریزند که فوتبال ما همان 90 درصدی باشند که از پول دولت تغذیه می‌کنند.

به هرحال لازمه حرفه‌ای شدن این است که باشگاه‌ها بدهی نداشته باشند.
لازمه حرفه‌ای شدن این است که تیم خصوصی باشد. اگر در یک کشور یک تیم دولتی وجود داشته باشد دیگر آن کشور فوتبال خصوصی ندارد. آقایان شما بازیکنی را بیکار کرده‌اید که با حقوق یک میلیونی خانواده خود را تامین می‌کرد. من چند بازیکن را نام ببرم که افسردگی گرفته‌اند؟ زندان هستند، نامزد بوده طلاق گرفته، خلافکار شده و ... این ها را چه کسی باید پاسخگو باشد؟ شاید اگر در کنار ورزش بودند این اتفاقات نمی افتاد. تمام نفرین‌ها را باید آقایان پاسخگو باشند.

 

کشوری که دو ساعت و نیم ساعت پروازی داشته باشد مگر می‌شود که لیگ یک تک گروهی داشته باشد؟ به دنبال چه هستند؟ اگر به دنبال حرفه‌ای شدن هستند کدام فوتبال حرفه‌ای؟ اگر به دنبال فوتبال زیبا هستند کدام فوتبال زیبا؟ اگر فوتبال ما حرفه‌ای بود که ما به عراق نمی‌باختیم؛ کشوری که مورد هجوم داعش است و کاپیتانش هنوز تیم ندارد. اگر به زیرساخت‌های امیدها توجهی داشتند که به عربستان نمی‌باختیم. به تیمی باختند که در خواب از ما سه هیچ عقب بود. اتاق فکر آقایان اتاقی است که فیلم می‌گذارند ببینند قبلی‌ها چه کار کرده اند این ها هم همان کار را می‌کنند، خلاقیتی ندارند. مقام معظم رهبری می‌فرمایند هوای جوانان را داشته باشید ولی فدراسیون برخلاف این عمل می‌کند و جوری رفتار می‌کند که به نفع خودشان باشد.

مصداقی صحبت کنیم. شما واقعا بازیکنی سراغ دارید که افسردگی گرفته باشد یا زندانی شود؟
در ابومسلم که بودم بله این بازیکنان را به چشم دیدم. نمی‌توانم نام ببرم چون آبرویشان می‌رود ولی من حاضرم شما را به خانه این بازیکنان برده و نشان بدهم چه وضعی دارند و گوشه خانه نشسته‌اند چون دلال نداشته است. امثال طارمی خیلی زیاد است.

شاید عده‌ای بگویند این حرف ها به این دلیل است  که به شما تیم دولتی نمی‌دهند؟
من خودم به تیم‌هایی می روم که توان مالی خوبی ندارند. دوست دارم کمک کنم و مطمئن هستم تا آخر می‌مانم. علی حنطه تیم دولتی نمی‌گیرد چون دلال ندارد، چون کسی را ندارم. نماینده‌ای پشت سرم ندارم و فقط به خدا وابسته هستم. آقایان در فدراسیون فقط به دنبال این تیم‌های دولتی هستند. تیم‌ها اگر تعدادشان زیاد باشد فوتبال توسعه می‌یابد. حالا شما دست دلالان را باز گذاشته اید. اگر قبلا 6 بازیکن جابه‌جا می‌کردند حالا دو بازیکنی که پول بیشتری بدهند را جابه جا می‌کنند. آقایان نفرین‌های این جوانان و خانواده‌هایشان را به جان بخرید و تیم‌ها را منحل کنید.

یعنی شما معتقدید حتی اگر زیرساخت‌های تیم‌ها مناسب نباشد و ورزشگاه نداشته باشند، بازهم باید در لیگ بمانند؟
خیلی از تیم‌ها در ماه رمضان نورافکن ندارند، اگر قرار باشد مسابقات تک گروهی برگزار شود بیشتر تیم‌ها باید منحل شود. چگونه می‌توانند مسابقات را با این وضع برگزار کنند؟ چرا تیم‌های خصوصی را حذف می‌کنند؟ اگر حرفه‌ای است همه تیم ها باید خصوصی باشند. اگر نیمه حرفه‌ای است این راه، راه صحیحی نیست.

راهیان کرمانشاه این زیرساخت‌ها را داشت؟
راهیان تنها تیمی است که کمپ ندارد، تنها تیمی که مدرسه شبانه‌روزی دارد. درست است از نظر مالی وسع کمی دارد ولی راهیان درحالیکه کنار مرز است همه جوانان را علاقه‌مند کرده است، هشدار می‌دهم که اگر این تیم منحل شود همین جوانان به راه‌های دیگری در لب مرز کشیده می‌شوند.

از اوضاع مالی بقیه تیم‌ها هم خبر دارید؟
شاید باور نکنید ولی من تیمی سراغ دارم که پول سونا و استخرش به اندازه کل بودجه راهیان کرمانشاه است. این مبارزه است؟ فدراسیون کلاهش را بگذارد بالاتر که ما به اندازه پول سونای یک تیم، بودجه داشتیم و با آن‌ها هم رقابت می‌کردیم. فدراسیون راهیان و ایران جوان را در گروهی گذاشته که تیم‌های دولتی در آن گروه‌ها هستند و نمی‌توان با این تیم‌ها رقابت کرد. همین ایران جوان با دست خالی صدر جدول بود ولی به دلیل کمبود بودجه نتوانست جایگاهش را حفظ کند.

قرارداد مالی در لیگ یک چگونه است؟
من تیمی سراغ دارم که بازیکنی کمتر از 150 میلیون ندارد درحالیکه من بازیکن بیش از 30 میلیونی ندارم. این انصاف است؟


یعنی معتقدید فدراسیون باعث شده شما نتیجه نگیرید؟
دو نفر در فدراسیون هستند که تاکید می‎‌کنند روی این کار! من به شما قول می‌دهم که هدف این‌ها خدمت به فوتبال نیست.

این دو نفر را به اسم می‌شناسید؟
یکی دو نفر هستند که این کارها را انجام داده‌اند. من نمی خواهم اسم ببرم. شما ببینید آقای خطیب یکی از بزرگان ورزش بودند ولی از دنیا رفتند. این میزها به هیچکس وفا نکرده است. کاری کنید که پشت سرشان خدا بیامرز باشد. شما مطمئن باشید بازیکن یا تیمی که پشت سرش نماینده مجلس یا فدراسیون باشد به جایی نخواهد رسید.
 
اخبار ورزشی - بانک ورزش

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------