اعتراف شنیدنی کفاشیان درباره قرارداد کی‌روش



اخبار,اخبار ورزشی ,فدراسیون فوتبال

علی کفاشیان از وزارت ورزش گلایه دارد و می گوید فرصت زیادی را از تیم ملی گرفته است.

 انتقادهای دوباره وزیر ورزش از فوتبال ملی و مدیریت فوتبال را اگرچه خود او رد می کند و می گوید اسمی از کروش نبرده اما این قدر شفاف و دقیق بوده که حتی علی کفاشیان را به واکنش وا دارد.

رئیس فدراسیون فوتبال که می خواست قبل از عید 94 این دعوا را تمام کند و با مربی پرتغالی برای جدایی توافقی به جمع بندی رسیده بود ، حالا دوباره باید از نو به دنبال مذاکره و بررسی شرایط باشد. او که در جلسات رسیدن به شرایط فسخ قرارداد فکر می کرد با دستور وزیر ورزش و انتخاب نماینده ویژه مجبور شد به همکاری با کروش ادامه دهد اما حالا وزیر دوباره همه چیز را به هم ریخته. او که قبل از عید 94 گفته بود:« با کروش به جمع بندی رسیدن تا توافقی از پیش ما برود چون دیگر ماندنش به صلاح نیست.»

 

حالا دوباره به همان حرف رسیده است و می گوید:«ما به توافق رسیده بودیم که قرارداد کروش را فسخ کنیم اما نماینده وزارتخانه آمد و شرایط را عوض کرد ولی با این بحث های جدید که کارلوس هم آنها را شنیده باید شنبه درباره ماندن یا رفتنش از نو تصمیم بگیریم.»

این یعنی از دست رفتن بیش از دو ماه از زمان تیم ملی و خسارت هایی که حالا در صورت فسخ غیر توافقی قرارداد برای فوتبال ایران به همراه می آورد.

اخبار ورزشی - خبرآنلاین

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------