ادعای تکان دهنده سرمربی لیگ برتری در خصوص برنامه نود!



اخبار,اخبار ورزشی ,کارلوس کی روش

صحبت های تازه سرمربی تیم فوتبال صبای قم، حتی از حرف های دیروز وزیر ورزش در مورد کارلوس کی روش نیز عجیب تر به نظر می رسند.

مهدی تارتار، دست روی نکته ای باورنکردنی گذاشته و تاکید کرده که آنالیز برنامه نود که اخیرا به بخش‌های این برنامه اضافه شده است، بر خلاف تصور فردوسی پور هیچ کمکی به فوتبال ایران نمی کند و بلکه به ضرر تیم هاست، چرا که نقشه های فنی آن ها را لو می دهد!

اینکه یکی از مربیان جوان فوتبال ایران، چنین نگاهی به یک بخش ساده آماری و فنی داشته باشد، به خودی خود نشان دهنده اوضاع استیلای کارهای تاکتیکی در بین مربیان ایرانی لیگ برتر است. تارتار نگاه چند دقیقه ای نود به مسابقه های مهم را، مخل کارهای فنی مربیان می داند. این ادعا در شرایطی مطرح می شود که طبعا او و همه مربیان دیگر لیگ برتر، باید برای مسابقه های هر هفته؛ ده ها برابر آنچه در نود انجام می شود کارهای مبتنی بر آنالیز انجام بدهد.

هراس از لو رفتن تاکتیک ها روی آنتن نود، عمق فاجعه تاکتیکی فوتبال ایران را به نمایش می گذارد. اینجا ظاهرا ممکن است تعدادی از مربیان، با تماشای نود پی به نقاط ضعف و قوت حریف ببرند و نه با تماشای فیلم بازی ها و انجام آنالیزهای فنی و آماری روزانه!
 
اخبار ورزشی - آی اسپورت

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------