برنامه ویژه خبری با حضور ریس سابق فدراسیون فوتبال جنجالی شد



اخبار,اخبار ورزشی , فدراسیون فوتبال

محمد دادکان رییس سابق فدراسیون فوتبال با حضور در برنامه ویژه خبری در مورد مصاحبه های وزیر ورزش علیه سرمربی تیم ملی صحبت کرد. او به عنوان میهمان حضور در این برنامه شرکت کرد. حسنی خو به عنوان نماینده وزارت ورزش پشت خط بود، خداداد عزیزی روی آنتن آمد و محمد مایلی کهن هم در پایان برنامه صحبت هایی را مطرح کرد که در نهایت برنامه را به جنجال کشاند.

حسنی خو میهمان تلفنی برنامه در صحبت هایش اشاره کرد که کی روش اختیاراتی دارد که در قراردادش هست اما در حیطه وظایف اش نیست. دادکان در این مورد گفت:«آقای حسنی خو می گویند که هر کسی باید در حیطه اختیاراتش صحبت کند. آیا در حیطه اختیارات او به عنوان رئیس کل حراست وزیر ورزش است که در مورد کی روش صحبت کند؟"

رییس سابق فدراسیون فوتبال البته از طعنه زدن به برخی پیشکسوتان فوتبال هم کم نگذاشت :«در جلسه دیروز پیشکسوتان با وزیر ورزش بحث در مورد اخلاقمداری و مبارزه با فساد و لمپنیزم صحبت شد اما نیمی از حاضران در این جلسه عاری از اخلاقمداری و دچار فساد و لمپنیزم هستند!»

دادکان دوگانگی وزارت ورزش را هم زیر سوال برد:«وزارت باید به صورت صریح مشخص کند که نظرش در مورد کی روش چیست. آیا می خواهد او را حفظ کند یا نه.از روزی که او (آقای گودرزی) به عنوان وزیر ورزش شروع به کار کرده دنبال کار پرسپولیس ، استقلال و تیم ملی است. شما کار دیگری ندارید؟ باشگاه پرسپولیس در این مدت هفت مدیر آورده سیزده تا مربی. از من راهکار می خواهید؟ بهترین راهکار این است که شما بروید. آیا راهکار بهتری سراغ دارید؟»

رییس سابق فدراسیون فوتبال در بخش دیگری از صحبت هایش مدعی شد که رفتن و نرفتن کی روش در اختیار دولت است:«ماندن یا نماندن کی روش دست کفاشیان نیست. او می گوید که شنبه با کی روش جلسه می گذارند و تصمیم می گیرند. (آقای کفاشیان) به پیغمبر اگر تو تصمیم بگیری! نایب رئیست را جای دیگری کشتند! دبیر کلت را جای دیگری کشتند! وزیرت را جایی کشتند ، اسبت را جایی دیگر! مردم به حرف فدراسیون گوش ندهند. جلسه شنبه هیچ تاثیری نخواهد گذاشت. تصمیم گیری در مورد کی روش در اختیار وزیر ورزش هم نیست. در این باره دولت تصمیم می گیرد.»

در قسمتی از برنامه محمد مایلی کهن روی خط آمد و صحبت های جالبی در مورد دادکان کرد. او گفت :« آقای دادکان که در مورد وزیر ورزش و دخالت نکردن در کار تیم ملی صحبت می کند یکی از سیاسی ترین فدراسیون ها را داشته که ارکان مختلف اش را از دولت به او تحمیل کرده اند..» در میان صحبت های مایلی کهن بود که دادکان رو به نجف زاده گفت:« داره دروغ می گه »و بعد از پایان صحبت های مایلی کهن گفت"آقای مایلی کهن حق دارد که بخشی از صحبت های من را قبول نداشته باشد اما من هیچ وقت او را قبول نداشتم. شما راه خودت را می روی و من هم راه خودم را. شما نظر دادن در مورد صداقت را به مردم بسپرید."

 

اخبار ورزشی - عصرایران

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------