نه وزارت خانه مربی پرتغالی را می خواهد و نه کفاشیان/آخرین روزهای کروش در تهران؟



اخبار,اخبار ورزشی ,علی کفاشیان

علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال علاقمند به ادامه همکاری با کارلوس کروش نبود و در این شرایط تنها حمایت وزارت ورزش، مربی پرتغالی را به ادامه این همکاری، امیدوار کرده بود.

اما حالا دوباره معادلات به هم ریخته است. همنطور که کفاشیان در مصاحبه روز پنجشنبه خود گفت، او تمایلی به ماندن کروش نداشت و می خواستند قراردادش را فسخ کنند. در این گیر و دار، حسنی خو به عنوان نماینده وزارت ورزش وارد گود شد و به حمایت از کروش پرداخت.

 

مربی پرتغالی تصور می کرد این حمایت به معنای تغییر نظر وزیر ورزش است. یعنی او مثل سابقه تبدیل به حامی این مربی شده و موافق ادامه همکاری اش است. اما پس از جلسه گودرزی با تعدادی از کارشناس ها و مربیان ایرانی کالما مشخص شد او کوچکترین نقشی در ادامه همکاری کروش نداشته و موضعش همانی است که در گذشته بود؛ یعنی مخالفت با این مربی. حالا مربی پرتغالی به جایی رسیده که هیچ موافقی در ورزش، کنار خود نمی بیند. وزیر ورزش او را کارگر و لمپن می خواند و مدام اصرار می کند خودش لمپن نیست. از سویی کفاشیان هم می گوید که قصد داشته مانع از ادامه همکاری با کروش شود.

با این شرایط آیا او دلیلی برای ادامه این همکاری پیشروی خودش می بیند؟ کروش می گوید ایران نیاز به آرامش و حمایت دارد. او تاکید می کند، ایران به اندازه کافی در آسیا رقبایی دارد که برای تضعیف ایران گام بردارند و حداقل باید از داخل مورد حمایت باشد و تضعیف نشود. اما فعلا چنین شرایطی وجود ندارد و آرامش به طور کامل از بین رفته است. ایران فرصت زیادی تا شروع رقابت های مقدماتی جام جهانی ندارد.

 

رقابت ها از روز 21 خرداد آغاز می شود و ایران باید اولین بازی خود را روز 26 خرداد مقابل ترکمنستان برگزار شود. البته بازی های ایران در مرحله اول رقابت ها چندان دشوار نیست و قطعا از پس تیم هایی چون هند و عمان و گوام و ترکمنستان برمی آید، اما تصمیم گیری دوباره برای انتخاب سرمربی-حالا کروش یا هر مربی دیگری- در دقیقه 90، به تیم ملی ضربه نمی زند؟

 

اخبار ورزشی - خبرآنلاین

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------