کف پوش سالن استادیوم آزادی دزدیده شده ؟



اخبار,اخبار ورزشی ,استادیوم آزادی

در فاصله چند روز باقیمانده به مسابقات لیگ جهانی والیبال قسمتی از کف پوش های سالن 12 هزار نفری استادیوم آزادی ناپدید شده . روز گذشته واحد مرکزی خبر گزارش داد که در قسمت نارنجی سالن 12 هزار نفری آزادی که محل برگزاری مسابقه است به مقدار 45 سانتی متر در 1.5 کنده شده است.

مسابقات جهانی والیبال تا چند روز دیگر برگزار می شود و در حدود یک ماه دیگر ایران باید میزبان تیم های همگروهش باشد. زمانی که فرصت نیست کف پوش را خریداری و وارد کشور کنند و مجبور هستند از کف استادیوم کرج یا محل تمرین تیم ملی جایگزین کنند.

رئیس سازمان لیگ والیبال در این مورد گفت: پس از اینکه کف پوش سالن ۱۲ هزار نفری آزادی را برای نصب در سالن پهن کردیم قسمتی از آن که حدود ۴۵ سانتیمتر در یک و نیم متر در قسمت نارنجی رنگ (محوطه زمین بازی) است، توسط عده ای ناشناس کنده شده است.


منوچهر پورحسن افزود : از آنجا که این سالن به وسایل امنیتی مانند دوربین مجهز نبوده مشخص نیست این حرکت توسط چه کسانی و با چه اهدافی انجام شده و فدراسیون والیبال برای میزبانی از رقابتهای لیگ جهانی با دردسر مواجه شده است.


وی گفت : تهیه کف پوش از خارج کشور در فرصت کوتاه باقیمانده میسر نیست و با صحبت هایی که داورزنی رئیس فدراسیون والیبال با رئیس هیئت والیبال البرز انجام داده قرار است کف پوش سالن کرج به ورزشگاه آزادی منتقل شود تا تیم ملی والیبال برای میزبانی رقابتهای لیگ جهانی مشکلی نداشته باشد.


به گفته پورحسن تحت هر شرایطی سالن دوازده هزارنفری آزادی میزبان رقابتهای لیگ جهانی والیبال است و اگر امکان انتقال کف پوش سالن کرج به تهران نباشد از کف پوش سالن والیبال فدراسیون استفاده می شود.


وی افزود : هم اکنون پیگیری های فدراسیون والیبال و حراست مجموعه ورزشی آزادی برای بررسی علت و انگیزه اشخاصی که این کار را کرده اند ادامه دارد.

 

اخبار ورزشی - عصرایران

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------