علی دبیر در کنار ستاره ای که استقلالی و پرسپولیسی دوستش دارند



علی دبیر از ستاره ای عکس گذاشته که دوباره به زندگی برگشته و دارد محبوبیتش را دوباره بدست می آورد.

به گزارش خبرآنلاین یک فوتبال آخر هفته ای بهانه ای بود تا علی دبیر کلی عکس دو نفره خوب داشته باشد. این قهرمان سابق کشتی و عضو شورای شهر تهران که برای فوتبال بازی کردن به همراه پسرش و جمعی از دوستان با مجتبی محرمی ستاره پیشین فوتبال ایران همبازی شده بودند ، از بازی با یک دوست خوب نوشته. بازی با یک ستاره محبوب که هم استقلالی ها دوستش دارند و هم پرسپولیسی ها. یکی که اسمش هست مجتبی محرمیو

مجتبی در این سال ها هر روز بیشتر از قبل از رفتارهای اشتباهی که نگذاشت او یک مربی بزرگ شود فاصله می گیرد. او که مارادونا فوتبال ایران است. ستاره ای بی مانند که اسیر حاشیه ها شده بود به کمک دوستانی جون علی کریمی و افشین پیروانی در سال هایی که گذشت توانست دوباره به زندگی برگردد و حالا یکی از فعال ترین اهالی فوتبال است.

 

او که در بازی فروش پرسپولیس یکی از حامیان حسین هدایتی است ، چند وقت قبل یکی از قشنگترین اظهار نظرهای فوتبالی اش را داشت. جایی که درباره پیام صادقیان گفت:«بهتر است او مرا حلوی چشمش داشته باشد. همه آنچه او می خواهد در حاشیه ها برود نصف چیزی که من رفتم نمی شود و در نهایت می تواند یکی بشود مثل من. او باید مرا ببیند و درس بگیرد.»

هشدارهایی که ستاره جوان توجهی به آن ندارد و مدام در مسیر اشتباه پیش می رود. حرف های هواداران پرسپولیس درباره پیام نشان می دهد که دیگر هیچ کدام شان به این ستاره فصل قبل شان اعتقادی ندارند و خواهان محو نام او از تاریخ پرسپولیس هستند.

 

اخبار,اخبار ورزشی ,مجتبی محرمی

 
اخبار ورزشی - خبرآنلاین

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------