آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران معتقد است افغانستان و تاجیکستان شگفتی‌ساز جام ملت‌ها بودند. به گزارش طرفداری،وحید شمسایی بعد از…

هواداران استقلال و پرسپولیس قید مزایده چهارم را بزنند/ نه پول می‌دهند، نه واگذار می‌کنند



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه پرسپولیس

یکی از مزایای داشتن عضو هیات رئیسه‌ای که نماینده مجلس شورای اسلامی باشد، این است که می‌تواند اطمینان دهد طرح‌های مورد نیاز تیمش در مجلس تصویب خواهند شد!

 مقداد نجف نژاد، رییس هیات مدیره استقلال در روزهایی که به انتخابات مجلس شورای اسلامی نزدیک می‌شویم، فعالیتش را به مراتب بیشتر کرده و حالا با اطمینان از لغو مزایده چهارم استقلال و پرسپولیس می‌گوید.

مجلس شورای اسلامی که پیش از این اصرار داشت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس زودتر خصوصی شوند تا هزینه آنها از جیب دولت جدا شود، حالا در پی آن است که طرح دو فوریتی لغو مزایده رای بیاورد و مزایده چهارم لغو شود.

آنها که اجازه هزینه کردن دولت برای این دو باشگاه را نمی‌دادند و معتقد بودند نباید از بیت المال برای این دو باشگاه هزینه کرد، حالا با روش خصوصی سازی این دو تیم موافق نیستند.

نجف نژاد امروز با اطمینان از لغو مزایده چهارم استقلال و پرسپولیس صحبت کرده و معتقد است خریداران هم نباید به فکر این مزایده باشند، چرا که مجلس در هر صورت این طرح را تصویب خواهد کرد و اجازه خصوصی شدن این دو تیم را در روز 29 اردیبهشت نخواهد داد.

احتمالا بعد از لغو مزایده هم هواداران استقلال و پرسپولیس علیه وزارت ورزش موضع خواهند گرفت و آنها را عامل واگذار نشدن این دو تیم می‌دانند!

 

اخبار ورزشی - جام نیوز

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------