آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

واکنش مایلی‌کهن بعد از دادگاه تجدیدنظر قلعه‌نویی: چطور به او می‌گویند ژنرال خوشش می‌آید، حالا من هم گفتم «گروهبان قندلی»، اشکالی دارد؟

مربی پیشین تیم ملی فوتبال گفت: رای دادگاه تجدیدنظر هر چیزی باشد، احترام می‌گذارم. هیچ وقت از تیم ملی در زمانی که در کوران…

واکنش مربیان لیگ برتر پس از بازی های امروز/تراکتور شانسش زیاده!



اخبار,اخبار ورزشی ,لیگ برتر

مربیان لیگی پس از بازی های امروز چنین واکنش هایی نشان دادند.

مهدی تارتار: داور سر بر بالین بگذارد و بخوابد!
تارتار سرمربی صبا پس از شکست تیمش مقابل نفت تهران گفت: «از بازیکنانم به خاطر عملکرد خوبشان تشکر می‌کنم اما به حق‌مان نرسیدیم. کمترین نتیجه‌‌ای که باید در مسابقه رقم می‌‌خورد تساوی بود و حتی می‌‌توانستیم برنده شویم. نفت خسته به نظر می‌رسید والا به مراتب بهتر بازی می‌کرد.» او درباره داور بازی توضیح داد: «مطمئنا می‌تواند داور امشب راحت سر خود را بر بالین بگذارد او از داوران آینده‌دار فوتبال ایران است!»

علیرضا منصوریان: بازی با تراکتور فینال زیبایی می شود
منصوریان پس از شکست صبا گفت: «این پیروزی را به تمام خانواده‌های نفت که کم کم در خانه‌ها هوادار ما می‌شوند تقدیم می‌کنم. از کسانی که در بازی‌های آسیایی از ما حمایت کردند تشکر می‌کنم و این پیروزی را به خانواده‌ی بزرگ وزارت نفت و کسانی که به جوانان اعتماد می‌کنند و به ورزشگاه می‌آیند هدیه می‌کنم.» او درباره بازی حساس آخر فصل مقابل تراکتور که قهرمانی را مشخص خواهد کرد، گفت: «همان طور که پیش‌بینی کرده بودم، قهرمان لیگ در دقایق و ثانیه‌های آخر بازی پایانی مشخص می‌شود. ما، تراکتورسازی و سپاهان که با قدرت به دنبال ماست، شانس قهرمانی داریم. دیدار پایانی بین ما و تراکتورسازی فینال زیبایی است چون هم ما باید برای قهرمانی پیروز شویم هم تراکتورسازی به برد نیاز دارد و هم سپاهان باید حریفش را ببرد. به مردم فوتبالی کشورم تبریک می‌گویم که لیگ قشنگی داریم.»

فرهاد کاظمی: اعتراضی به داور نکردم
فرهاد کاظمی سرمربی راه آهن پس از شکست پیکان و بقای تیمش در لیگ برتر گفت: «بازیکنان من سرتر از تیم حریف بودند شاید روی مسائل خاصی دو گل دریافت کردیم اما همین که توانستیم جبران کنیم و استرس را از بازیکنان‌مان دور کنیم و با توجه به اینکه سقوط همواره تیم ما را تهدید می کرد اما شرایط خوبی امروز داشتیم خوشحالم.»
کاظمی در ادامه درباره مسائل داوری هم گفت: «من هیچ اعتراضی به داور نکردم بلکه فقط گله مند بودم، گفتم گل اولی که تیم ما دریافت کرد قبل از آن خطایی رخ داده بود و در گل دوم هم که روی کرنر به ثمر رسید بازیکنان آن‌ها، بازیکن ما را هل داد. همه این صحبت‌ها که مطرح می کنم در تصاویر تلویزیونی مشخص است اگر غیر از این بود من مربی گری را کنار می‌گذارم . من آن چیزی را که به عینه دیدم می‌گویم. آقای جهانبازی همیشه فوق العاده داوری می‌کند.»


او در ادامه در پاسخ به این سوال که شما مقابل تیمی به پیروزی رسیدید و باعث سقوط آن شدید که چند بار این تیم را به لیگ برتر آورید، حس‌تان در این باره چیست؟ توضیح داد: «من هیچ وقت حس انتقام نسبت به تیم حریف نداشتم، من همیشه واژه احترام را دوست داشته‌ام. در ورزش ما این یک بازی بود که تمام شد و دیگر چیزی باقی نمی ماند اگر احترام وجود داشته باشد همه به هم احترام می‌گذارند ورزش با احترام معنا پیدا می‌کند. شما به جایگاه وزیر ورزش نگاه کنید که بالاترین فرد ورزش ایران است. گاهی اوقات بی احترامی‌هایی صورت می گیرد که انسان از ورزش زده می‌شود. این موضوع درباره رییس فدراسیون فوتبال هم صدق می‌کند. این گونه مسائل باید کنار برود و احترام در فوتبال ایران حاکم شود.»

اسکوچیچ: می خواستیم ببریم که نبردیم
دراگان اسکوچیچ سرمربی فولاد پس از تساوی با پدیده گفت: «هدف مان برد بود ولی نبردیم. در این بازی نشد با نفرات کامل بازی کنیم. اگر تمام بازیکنانم را در اختیار داشتم قطعا عملکرد ما بهتر بود.»

گل محمدی: شانس تراکتور برای قهرمانی زیاد است
یحیی گل محمدی سرمربی ذوب آهن پس از شکست 2 بر صفر ملوان گفت: «بازی امروز بازی یک طرفه‌ای بود و تیم ذوب آهن برای کسب سه امتیاز تلاش می‌کرد. بازی خوب و متنوعی را ارائه دادیم و توانستیم پیروز میدان باشیم. ما به سهمیه آسیایی بسیار نزدیکیم و بسیار تلاش کردیم تا به این مرحله برسیم وامیدواریم که بتوانیم سال آینده در آسیا حضور داشته باشیم.»


او در خصوص فینال جام حذفی هم گفت: «نظر شخصی بنده به عنوان سرمربی تیم این است که قطعا بعد از دهم خرداد بازی نخواهیم کرد و اجازه نمی‌دهیم که بخواهند برای ما فینالی پس از دهم خرداد در نظر بگیرند چرا که آن‌ها بارها اعلام کرده بودند که اول تا سوم خرداد را برای فینال جام حذفی در نظر گرفته‌اند.»


او درخصوص علت اینکه چرا نمی‌خواهد پس از دهم خرداد بازی کند گفت: «برای چه تیمی که در آستانه صعود به پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیاست و در همان تاریخ دو بازی دارد با چنین برنامه‌ریزی‌هایی به هم می‌ریزند.»


گل محمدی درباره قهرمان لیگ برتر نیز گفت: «احتمال بسیار زیاد تراکتور و پس از آن سپاهان شانس‌های قهرمانی هستند و این دو تیم تنور بازی‌های آخر را داغ خواهند کرد.»

 

اخبار ورزشی - خبرانلاین 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------