اظهارات برانکو پس از شکست مقابل گسترش فولاد



اخبار,اخبار ورزشی ,سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مقابل گسترش‌فولاد میل به پیروزی نداشتیم.

به گزارش  فارس، برانکو ایوانکوویچ پس از شکست 2 بر یک مقابل گسترش فولاد تبریز در نشست خبری گفت: می‌خواهم به گسترش فولاد بابت این برد تبریک بگویم و بردشان سزاوارانه بود  و میل بیشتری برای بازی کردن  و پیروزی داشتند. ما می‌خواستیم بهتر باشیم و برای برد تلاش کنیم ولی میل پیروزی را نداشتیم و یکبار دیگر این برد را به گسترش تبریک می‌گویم.

برانکو در مورد گفت: فکر نمی‌کردم اینقدر گسترش خوب بازی کند ولی گسترش سوار بر بازی شد ولی در نیمه دوم برتر شدیم و حتی سه مهاجم به میدان آوردیم تا به گل تساوی هم برسیم و ناگفته نماند که گسترش هم چند فرصت گلزنی داشت که سوشا خوب ظاهر شد و چند فرصت گل را مهار کرد. و برخی از بازیکنان امروز پرسپولیس هرگز در حد بازیکنان تیم ما ا بازی نکرده بودند. بازی با استقلال تاثیر خودش را بر روی بازیکنان ما گذاشت و بخشی از بازیکنان ما ذهن‌شان مشغول به بازی بعدی با استقلال بود.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه ترکیب تیم عجیب بود، گفت: امروز بازیکنان جدید و زیادی داشتیم که در حد بازیکنان اصلی نبودند و بسیار ساده‌لوحانه و بی جهت گل اول را خوردیم ولی برخی از این بازیکنان می‌توانند در پرسپولیس بازی کنند و باقی خواهد ماند و نحوه انتخاب ما ارزیابی مداوم بازیکنان است. خیلی از بازیکنان جوان برای فصل آینده به درد تیم می‌خورند و من با آگاهی کامل به پرسپولیس آمدم و مشکلات تیم را می‌دانستم لیگ آینده و لیگ آسیا بهتر و بهتر خواهیم شد.

سرمربی پرسپولیس افزود: هدف ما برد بود. بین دو نیمه مهاجم سوم تیم را هم به میدان فرستادیم. سه بازیکن دیگر داشتیم گابریل و هادی نوروزی و کمندانی هم جز این بازیکنان هستند و تلاش کردیم به بازی برگردیم و حتی به برد برسیم اما متاسفانه گسترش امروز بهتر از ما بود و پرسپولیس امروز صدرصد آن پرسپولیسی که انتظارش را داشتیم نبود.

سرمربی پرسپولیس در مورد حضور کم تماشاگران در ورزشگاه، گفت: اطلاع داشتیم شمار زیادی از هواداران تراکتورسازی راهی تهران شدند تا بازی با استقلال را ببینند و انتظار داشتیم هوادار زیادی به ورزشگاه نیاید.

وی در مورد اینکه کمندانی اولین بازی خود را برای پرسپولیس انجام داد گفت: نه او بازی پیکان هم به زمین آمد و خوب بازی کرد و اطمینان من را جلب کرد.

سرمربی پرسپولیس در مورد میلاد کمندانی گفت: در مسابقه با پیکان داخل زمین شد. در همان بازی من به شکل جدی روی او حساب باز کردم و اعتمادم را جلب کرد. تلاشگر و مصر است و همه این ها پیش شرطی است که بازیکنی در سطح خوب باشد.

وی در مورد اینکه گسترش فولاد یک باشگاه خصوصی است و این باشگاه را چطور می‌بینید: گفت: می‌خواهم به مالک باشگاه تبریک بگویم که زیر ساخت خوبی ایجاد کرده و این پایه اولیه است که یک باشگاه جدی به وجود بیاید . در مدت زمان کوتاه گسترش نتایج خوبی کسب کرده است. البته تیم‌هایی مثل ماشین سازی و شهردای هم تبریز هم باعث افتخار و فخر فوتبال ایران خواهد شد.

برانکو در مورد دربی گفت: حساسیتی برای ما ندارد نه سقوط می‌کنیم و نه بالا می‌رویم و بازی در حد نام پرسپولیس انجام می‌دهیم و در این بازی از بازیکنانی استفاده می‌کنیم که در بازی با الهلال هم بتوانیم از آنها استفاده کنیم. از میزبانی گسترش تشکر می‌کنم.

 

اخبار ورزشی - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------