آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

هر آنچه در برنامه نود دیشب گذشت (94/02/21)



برنامه دوشنبه شب نود به بررسی هفته بیست و نهم لیگ برتر اختصاص داشت . هفته ای بسیار حساس که یکی از مهمترین دیدارهایش بین پیکان و راه آهن بسیار جنجالی برگزار شد . دیداری که درآن برخوردهای فیزیکی زیادی از جمله کتک کاری صمد مرفاوی و رامین رضاییان و دست به یقه شدن ساکت الهامی و فرهاد کاظمی را در برداشت.

 برنامه نود بیست و یکم اردیبهشت از ساعت ۲۲:۴۵ با محوریت بررسی هفته ماقبل آخر لیگ برتر باشگاه های کشور از شبکه سه آغاز شد.

عادل فردوسی پور در ابتدای برنامه اعلام کرد قرعه کشی مسابقه پیام کوتاه هفته گذشته درخصوص پیش بینی قهرمان لیگ امشب انجام نخواهد شد و هفته آینده پس از مشخص شدن قهرمان لیگ قرعه کشی انجام شده و برندگان از میان کسانی که درست پیش بینی کرده باشند معرفی خواهد شد.

در ابتدای برنامه سوال مسابقه پیام کوتاه درخصوص پیش بینی نتیجه دربی با سبک مسابقات پیش بینی جام جهانی ۲۰۱۴ پخش شد که بینندگان باید برای شرکت در مسابقه یک عدد دو رقمی را به شماره ۲۰۰۰۹۰ ارسال نمایند؛ عدد اول تعداد گل های استقلال و عدد دوم تعداد گل های پرسپولیس. برندگان این هفته از میان کسانی انتخاب خواهد شد که نتیجه دربی را دقیقا درست پیش بینی کنند. همچنین می توانید پیش بینی خود را چند بار عوض کنید و آخرین پیامی که ارسال کنید در مسابقه محاسبه خواهد شد

اخبار,اخبار ورزشی ,برنامه نود

 
ابراهیم میرزابیگی کارشناس داوری برنامه معرفی شد و سپس مرور مسابقات نمایندگان ایران در هفته آخر گروهی لیگ قهرمانان آسیا پخش شد.

اخبار,اخبار ورزشی ,برنامه نود

 
نتایج و نکات بازی های لیگ قهرمانان بررسی و سپس بازی یکصدهزار نفری پرسپولیس برابر بنیاکادر و حواشی کامل آن پخش شد.

اخبار,اخبار ورزشی ,برنامه نود

 

اخبار,اخبار ورزشی ,برنامه نود

 

اخبار,اخبار ورزشی ,برنامه نود

 

اخبار,اخبار ورزشی ,برنامه نود

 

اخبار,اخبار ورزشی ,برنامه نود

 

اخبار,اخبار ورزشی ,برنامه نود

 

اخبار,اخبار ورزشی ,برنامه نود

 

اخبار,اخبار ورزشی ,برنامه نود

 

اخبار,اخبار ورزشی ,برنامه نود

 

اخبار,اخبار ورزشی ,برنامه نود

 

اخبار,اخبار ورزشی ,برنامه نود

 

اخبار,اخبار ورزشی ,برنامه نود

 

 
۲۰ دقیقه پس از آغاز برنامه برای اولین بار نتایج پیش بینی پخش شد که با شرکت ۳۸۰ هزار نفر ، ۴۸ درصد برد پرسپولیس ، ۳۲ درصد برد استقلال و ۲۰ درصد نتیجه مساوی را پیش بینی کردند.

 

اخبار,اخبار ورزشی ,برنامه نود

 

اخبار,اخبار ورزشی ,برنامه نود


قسمت اول مستند زندگی برترین داور فوتبال کشور علیرضا فغانی پخش شد.

جدول مسابقات و برنامه لیگ بررسی شد.

نود درجه و بررسی طنز آمیز مسابقات هفته قبل لیگ پخش شد.

بازی تیم های سایپا و استقلال خوزستان به عنوان اولین بازی هفته بیست و نهم پخش شد.

درخواست برای انتقال سایپا به آمل و کاشان
پس از پخش بازی سایپا فردوسی پور توضیحاتی درباره شایعه انتقال سایپا به یکی از شهرستان ها مطرح کرد و گفت مسئولان تربیت بدنی تهران و البرز باید با این مسئله مخالفت کنند. دلیلی ندارد تیمی که زحمتش در این استان کشیده شده و دوبار اینجا قهرمان شده  به استان دیگری داده شود. من همچنان نگران انتخابات مجلس هستم که عده ای دنبال استفاده از آن و بردن تیم به شهرهای خودشان هستند که نباید تکرار شود.

در ادامه برنامه مسئولان با گل محمدی مسئول تربیت بدنی استان البرز تماس گرفتند که وی گفت: درخواست برای انتقال سایپا از آمل و کاشان به ما ارائه شده. تصمیم رفتن سایپا از کرج ورزشی نیست و استان البرز به هیچ وجه موافق این انتقال نیست.

عادل فردوسی پور با اعلام این مطلب گفت یک سری از دوستان که خیلی هم ورزشی نیستند این درخواست را ارائه کردند و دوست دارند زحمات این تیم به نام خودشان ثبت شود و به اهداف خودشان برسند ، امیدواریم تمام اتفاقات در فوتبال ما فوتبالی و ورزشی بیفتد.

وی گفت با بیت اله رضایی مدیرعامل باشگاه سایپا هم تماس گرفتیم که او اعلام کرد درخواست انتقال سایپا به تهران را داشته ایم تا مسابقات تیم پخش مستقیم شود.

۴۵ دقیقه پس از آغاز برنامه تعداد شرکت کنندگان به ۸۲۲ هزار نفر رسید که درصد برد پرسپولیس به ۵۱ افزایش پیدا کرد.

 

اخبار,اخبار ورزشی ,برنامه نود

 
بخش جدیدی در برنامه امشب اضافه شد و به دلیل حساس بودن بازی ها پیش بازی نفت تهران و صبای قم و حواشی جالبی از اردوی نفت پخش شد.

مسابقه نفت تهران برابر صبا با برتری یک بر صفر شاگردان منصوریان پخش شد.

عادل فردوسی پور اعلام کرد علی اکبر صالحی از مقامات دوست داشتنی کشورمان تحت عمل جراحی قرار گرفتند حتما برای ایشان دعا کنید تا هرچه سریع تر سلامتی خودشان را به دست بیاورند.


۱ ساعت پس از  آغاز برنامه آمار پیش بینی پخش شد که تا این لحظه یک میلیون و ۲۰ هزار نفر شرکت کرده بودند و درصد نتایج تغییری نکرده بود.

هر دو گل استقلال خوزستان مردود بود
داوری مسابقات پخش شده بررسی شد که میرزابیگی درخصوص بازی سایپا و استقلال خوزستان گفت: روی گل اول استقلال خوزستان خطا شد و مدافع سایپا را هل دادند. روی گل دوم استقلال خوزستان هم خطای کف پای سیدصالحی اتفاق افتاد.

پنالتی نفت اشتباه بود، پنالتی صبا پرید
کارشناس داوری برنامه در خصوص مسابقه پرحاشیه نفت تهران و صبای قم گفت: پنالتی نفت اشتباه بود چرا که حرکت مدافع صبا خطا بود اما پایش را بیرون از محوطه جریمه زد و پنالتی نبود. همچنین بیرانوند دروازه بان نفت زیرکانه خودش را به روزبه چشمی بازیکن صبا زد و یک پنالتی هم برای صبا گرفته نشد.

تارتار: به خاطر اشتباه داوری اخراج شدم
پس از کارشناسی داوری این بازی مهدی تارتار سرمربی صبا روی خط تلفنی آمد و گفت: من از زمین بیرون نرفتم تا شما من را روی خط بیاورید. اگر من نفت را می بردم بهترین تیم هفته صبا بود و بهترین مربی هفته من بودم اما مدیران تیم ها این اتفاقات را نمی بینند و نمی دانند تیم ها چرا نتیجه نمی گیرند. هفته ۱۱ امسال من به خاطر اشتباه داوری از کار برکنار شدم اما داوران هر اشتباهی بکنند محروم نمی شوند. حتی اگر من را از فوتبال محو کنند امیدوارم فوتبالمان را درست کنند.

مسابقه نفت مسجدسلیمان و سپاهان با برتری سه بر یک سپاهان پخش شد.

آمار تحلیلی از دربی های گذشته و دربی پیش روی ۸۰ بررسی شد. بیشتر آمارهای پیش از این بازی به نفع پیش بینی برد استقلال بود.

اخبار,اخبار ورزشی ,برنامه نود

 

اخبار,اخبار ورزشی ,برنامه نود

 

اخبار,اخبار ورزشی ,برنامه نود

 
گزارشی از تیم کم توانان ذهنی پخش شد.

از ۹۰ تا ۹۰ شامل بررسی حواشی یک هفته گذشته فوتبال کشور پخش شد.

حواشی عجیب و اتفاقات مسابقه نفت مسجدسلیمان و سپاهان و پرتاب سنگ و نارنجک به زمین در مسجدسلیمان پخش شد.

گزارشی از جلسه پرحاشیه وزیر ورزش با پیشکسوتان فوتبال پخش شد.

ساعت ۱۲:۲۲ استقلالی ها یک درصد جلو آمدند و برد پرسپولیس ۵۰ درصد و برد استقلال ۳۲ درصد شد.

 

اخبار,اخبار ورزشی ,برنامه نود

 

اخبار ورزشی - وبسایت نود

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------