آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

بركناری امیر قلعه نویی پیش از دربی



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه استقلال

بر اساس طرح پیشنهادی اولیه برخی از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال، قرار بود در دربی زرینچه به عنوان سرمربی روی نیمکت بنشیند و پورحیدری به عنوان مسئول فنی وی را همراهی كند.

 هر چند شب گذشته خبر رسید كه جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال به دلیل عدم حضور برخی از اعضا لغو شده است، اما در آخرین لحظات پیش از لغو جلسه شایعه شد كه احتمال دارد در این نشست امیر قلعه نویی برکنار شود و جواد زرینچه و منصور پورحیدری هدایت استقلال را در دربی بر عهده بگیرند.

بر اساس این شایعات برخی از اعضای هیات مدیره طرحی را در نظر داشتند كه بر اساس آن، اگر پورحیدری با این پیشنهاد موافقت می کرد و مسئولیت فنی استقلال را در این بازی می پذیرفت، کار تمام می شد و قلعه نویی دربی سرخابی 80 را از روی نیمكت نمی دید تا جمعه 25 اردیبهشت، جواد زرینچه به عنوان سرمربی روی نیمکت استقلال بنشیند.

البته این طرح فقط برای تک بازی باقیمانده در نظر گرفته شده بود و برای سال بعد برخی از اعضای هیات مدیره  از یک ماه قبل به گزینه هایی چون اسکوچیچ و منصوریان فکر می کردند.
 
گفتنی است مقداد نجف نژاد رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال، جهت حضور در مراسم ختم پدرش در بابلسر به سر می برد تا جلسه هیات مدیره امروز لغو شود.

 

اخبار ورزشی - جام نیوز

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------