آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شکست سنگین الهلال در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا

الهلال بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را واگذار کرد و رکورد شکست ناپذیری اش شکسته شد! به گزارش دیلی فوتبال؛ تیم های…

افشای جزئيات جدید از درگیری ها در رختکن استقلال



اخبار,اخبار ورزشی ,تیم فوتبال استقلال

عصبانیت سرمربی استقلال در رختكن چیز جدیدی نیست اما برخی از اتفاقات پس از بازی با تراكتورسازی اوج عصبانیت او را نشان می داد.

 همانطور كه در اخبار قبلی به عرضتان رساندیم رختکن استقلال بعد از بازي با تراکتورسازي بسيار ملتهب بود. تيم باخته بود و همه شاکي بودند، از جمله امير قلعه نويي.

از شكستن درب رختكن توسط مدافع استقلال كه بگذریم، سرمربي استقلال مثل گلوله آتش وارد رختکن شد و سه بازيکن اين تيم را مورد نوازش قرار داد. اميرحسين صادقي، محسن فروزان و هاشم بيگ زاده اين سه بازيکن بودند.

سرمربي استقلال به انتقاد شديد از اين سه بازيکن پرداخت و رو به فروزان گفت: «فقط حرف مي زني. جاي حرف زدن تمرکز مي کردي اينطوري گل نمي خوردي.»

او تا توانست به بيگ زاده و صادقي هم پريد تا اين دو بازيکن هم ناراحت و دلخور رختکن را ترک کنند.


آرش برهانی هم از حملات قلعه نویی در امان نبود و امیر با انتقاد به او گفت: «تو فوتبالت دیگر تمام شده، آرش!»

بعضي از بازيکنان استقلال اعتقاد داشتند جاسم کرار هم بسيار ضعيف بازي کرده و چرا سرمربي به او چيزي نمي گويد. آنها اعتقاد داشتند کرار به راحتی توپ ها را از دست می دهد و به عقب بازنمی گردد. آنها اين موضوع را به مربي گفتند و او گفت، بين بازيکنانش هيچ فرقي وجود ندارد.


در ادامه بحث هاي ديگري هم پيش آمد، از جمله بحث اميرحسين صادقي و فروزان. مدافع استقلال و تيم ملي اعتقاد داشت دروازه بان تيم رفتار جالبي ندارد و حتي رو به کريم بوستاني کرد و گفت: «شما باعث شدي اين رفتارها را با ما بکند. ببين در زمين چطوري بازي مي کند؟ آن وقت به بازي ديگران هم اعتراض دارد.»

ضمن اینكه حنیف عمران زاده هم كه از نیمكت نشینی اش حسابی عصبانی به نظر می رسید انتقادات شدیدی را نثار فروزان كرد و گفت: «زمان رحمتی اینگونه گل نمی خوردیم.»

فروزان در ادامه از نیش های قلعه نویی هم در امان نبود: «5 توپ روی دروازه استقلال آمد که 4 تایش را خوردی. آبرویم رفت، ببینید مردم چه می گویند.»

 

اخبار ورزشی - جام نیوز

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------