برانکو: مقابل استقلال یازده شیر را به میدان می‌فرستم/ کی‌روش مجبور می‌شود سوشا را دعوت کند!



اخبار,اخبار ورزشی ,سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با وجود اینکه چند بازیکن ما برای دیدار با استقلال مشکل دارند، قطعا بازی سختی را برابر این تیم در پیش خواهیم داشت.

برانکو ایوانکوویچ بعدازظهر امروز چهارشنبه در حاشیه تمرین پرسپولیس ضمن بیان آخرین وضعیت تیمش برای دیدار روز جمعه برابر استقلال گفت: بعد از بازی با گسترش فولاد ما چند بازیکن مصدوم داریم که هنوز وضعیت شان برای دیدار با استقلال مشخص نیست.

وی افزود: هادی نوروزی ضربه سختی خورد و هنوز وضعیت خوبی ندارد. احمد نوراللهی هم دچار مشکل شده و وضعیت او هم مشخص نیست. کفشگری و مایکل اومانا هم همین شرایط را دارند. با این حال توجیه کننده ای نیست.

برانکو افزود: برابر استقلال یازده شیر را به زمین می فرستیم تا با تمام وجود بجنگند و به پیروزی برسند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به سوالی که آیا شما هم مثل بارسلونا بازیکنی چون مسی را دارید که تاثیرگذار باشد گفت: مسی یک فوق ستاره است و در دنیا یکی است اما بزرگترین ستاره ما تنها آرم باشگاه پرسپولیس است که روی سینه بازیکنان خورده است.

وی در مورد تقابل با امیر قلعه نویی گفت: توجه زیادی نمی کنم که چه کسی روی نیمکت حریف نشسته است. با این حال قلعه نویی یکی از مفاخر باشگاه استقلال بوده و سرمربیگری تیم ملی ایران را هم برعهده داشته است. وی افتخارات زیادی دارد که به او تبریک می گویم.

ایوانکوویچ در پاسخ به این پرسش که آیا دیدار با استقلال را فدای دیدار با الهلال خواهید کرد یا نه گفت: فعلا تمرکزمان روی دیدار با استقلال است و از روز یکشنبه برای بازی با الهلال آماده می شویم.

وی افزود: ما آرامش کامل را برای دیدار با استقلال داریم اما تنها مشکل ما مسائلی است که در رسانه ها مطرح می شود و آن هم روی بازیکنان تاثیر می گذارد. با این حال من اسرارم را برای دیدار با استقلال پیش خودم نگه می دارم.

برانکو ایوانکوویچ در مورد عملکرد دروازه بان های دو تیم که مطلوب نیست گفت: من نمی توانم در مورد دروازه بان تیم حریف صحبت کنم. طالب لو بازیکن تیم ملی بوده و چند وقت بازیکن من بوده است. به سوشا مکانی هم اعتقاد زیادی دارم . مطمئنم که کی‌روش برای زمستان سال آینده نه تنها سوشا را دعوت خواهد کرد بلکه مجبور می شود که از او در ترکیب اصلی استفاده کند.

اخبار ورزشی - مهر

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------