آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

خبر بد برای پرسپولیس | کاپیتان بازی‌های مهم را از دست داد

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل آسیب دیدگی نمی تواند تیمش را در دو بازی آینده همراهی کند. به گزارش مهر دیدار تیم‌های…

چند بازیکن دربی پایتخت را تجربه کرده اند؟



اخبار,اخبار ورزشی ,تیم فوتبال پرسپولیس

در 79 دربی گذشته، 425 بازیکن در دربی پایتخت به میدان رفته اند و نام خود را در لیست بازیکنان حاضر در این بازی کلاسیک ثبت کرده اند.

به گزارش خبرآنلاین تیم پرسپولیس از 233 بازیکن در دربی استفاده کرده است و 223 بازیکن نیز پیراهن استقلال را در دربی به تن کرده اند. البته 31 بازیکن با پیراهن هر دو تیم بازی کرده اند. از این تعداد بازیکن حاضر در دربی، 32 نفر خارجی بوده اند که الونگ کامرونی و هوار مولا محمد عراقی با پیراهن هر دو تیم در دربی بازی کرده اند.

علی پروین با 20 بازی در دربی رکورد حضور را به نام خود زده است و علیرضا نیکبخت واحدی با 19 بازی برای پرسپولیس و استقلال در رده دوم قرار دارد. محمود فکری و افشین پیروانی نیز با 18 حضور در دربی در رده های بعدی لیست بیشترین بازی در دربی قرار گرفته اند.

در دربی 80 نیز بازیکنانی مثل سوشا مکانی، مهدی جعفرپور، فرناندوگابریل، ژوزه تادو، بابک حاتمی، رضا خالقی فر، علی علیپور، محمد عباس زاده (پرسپولیس) و یعقوب کریمی، میلاد نوری، محسن کریمی، بهنام برزای (استقلال) برای اولین بار می توانند نام خود را دربی ثبت کنند. از این میان، حضور مکانی ، حاتمی و گابریل در ترکیب پرسپولیس قطعی است.

اخبار ورزشی - خبرآنلاین

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------